اثبات خودی با دروغ و فرافکنی از هیچ شهروند و مسئولی قابل قبول نیست\

اثبات خودی با دروغ و فرافکنی از هیچ شهروند و مسئولی قابل قبول نیست

  • کد خبر: 219037
  • چاپ
  • انتشار: 16 شهریور 1398 - 13:35

استناد نیوز، رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه برخی‌ها فضای مجازی را فضای برای از بین بردن مکارم اخلاقی می‌دانند تصریح کرد: از هیچ مسئول و شهروندی قابل قبول نیست که با دورغ و فرافکنی خود را به اثبات برسانند.

 به گزارش استناد نیوز، حجت الاسلام محمدصاق اکبری پیش ازظهر شنبه در همایش طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر در ساری باتاکید بر ضرورت امر به معروف و نهی از منکر به مطالبات متقابل مردم و مسئولان اشاره کرد و گفت: اولین مطالبه مردم و مسئولان از یکدیگر، حرکت در محور شریعت مقدس اسلامی است.

وی با اظهار اینکه مردم و مسئولان باید در محور دین حرکت کنند تصریح کرد: متدین و دین باور و عامل به فرایض و احکام اسلام بودن مطالبه جدی است که از سوی مردم و مسئولان باید مورد توجه قرار گیرد.

وی حرکت برمحور ولایت را از مطالبات مشترک مردم و مسئولان برشمرد و افزود: ولایت از اساسی‌ترین پایه‌های اسلام است و مقبولیت اعمال به ولایتمدار بودن بستگی دارد.

حجت الاسلام اکبری با گرامیداشت ایام سوگواری ماه محرم، ولایتمداری را از جلوه‌های زیبای صحنه کربلا برشمرد و گفت: عشق به ولایت در بین شهدای کربلا موج می‌زند.

رئیس کل دادگستری مازندران با اظهار اینکه در حال حاضر ولایتمداری در جامعه موج می‌زند به رشادتهای شهدای دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم اشاره کرد و اظهار داشت: ولایتمداری در عصر حاضر ما را به سرمنزل مقصود می‌رساند.

حجت الاسلام اکبری نبود مسئله ولایت و رهبری را دلیل شکست بسیاری از انقلاب‌ها در مناطق مختلف جهان برشمرد و گفت: این درحالی که انقلاب اسلامی از همان ابتدا بر پایه رهبری و ولایت شکل گرفته و چله اول را پشت سرگذاشته است.

وی با تاکید براینکه همواره باید قدر محور ولایت را بدانیم تا چله‌های مختلف را پشت گذاریم و انقلاب تنومند را به دست ولی الله اعظم (عج) برسانیم، هدف غایی رسالت پیامبر اسلام (ص) را کرامت و مکارم اخلاقی بیان کرد.

وی با انتقاد از وجود برخی بداخلاقی‌ها در جامعه که ریشه بسیاری از جرایم است افزود: در جامعه دینی و اسلامی که برمدار شریعت مقدس اسلامی می چرخد، نباید بداخلاقی‌ها وجود داشته باشد.

رئیس کل دادگستری مازندران با بیان اینکه برخی‌ها فضای مجازی را فضای برای از بین بردن مکارم اخلاقی می‌دانند تصریح کرد: از هیچ مسئول و شهروندی قابل قبول نیست که با دورغ و فرافکنی خود را به اثبات برسانند.

حجت الاسلام اکبری با اظهار اینکه توهین در صدر جرایم در استان قرار دارد آن را زیبنده جامعه اسلامی و ولایی نظیر مازندران ندانست.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار