فرماندار ساری: کارخانه زباله‌سوز ساری تا پایان امسال به پایان می رسد\

فرماندار ساری: کارخانه زباله‌سوز ساری تا پایان امسال به پایان می رسد

  • کد خبر: 219040
  • چاپ
  • انتشار: 16 شهریور 1398 - 14:47

استناد نیوز، فرماندار ساری گفت: قول می‌دهم تا پایان سال ۹۸ نیروگاه زباله‌سوز ساری را به اتمام برسانم و هر وقت احساس کردم که نمی‌توانم برای پیشبرد آن تلاش کنم، صادقانه موضوع را به اطلاع مردم می‌رسانم.

به گزارش استناد نیوز، عباسعلی رضایی امروز در جمع مردم منطقه چهاردانگه و در پاسخ به مطالبه مردم درباره ساماندهی زباله ساری که به منطقه چهاردانگه در روستای ارا دپو می‌شود، اظهار کرد: بنده درد مردم چهاردانگه را درک می‌کنم.

 وی با اشاره به مشکلاتی که حمل زباله برای مردم ایجاد کرده است، تصریح کرد: من در کنار مردم چهاردانگه هستم و با تمام وجود برای حل معضل زباله تلاش می‌کنم.

فرماندار ساری با اشاره به طولانی شدن پروژه احداث زباله‌سوز ساری،افزود: به‌صورت روزانه پیگیر احداث کارخانه زباله‌سوز هستم.

 این مسؤول با اعلام اینکه بنده عملکرد مسؤولان قبلی را نفی و یا تایید نمی‌کنم، یادآور شد: آنچه را که باید پاسخگو باشم میزان کارکرد خودم است و از زمانی که به عنوان مسؤول انتخاب شدم به صورت عملیاتی پیگیر تکمیل پروژه هستم.

رضایی خاطر نشان کرد: انصاف این است که کارکردها را براساس عملیات اجرایی مورد بررسی قرار گیرد.

 وی اضافه کرد: تجهیزات کارخانه زباله‌سوز به‌صورت کامل وارد استان شده است، ابینه فنی با رشد ۴۶ درصدی مواج شده و میزان پیشرفت فیزیکی کارخانه ۶۰ درصد است.

فرماندار ساری با اعلام اینکه به مردم چهاردانگه قول می‌دهم که تا پایان سال ۹۸ پروژه کارخانه زباله‌سوز را راه‌اندازی کنم، افزود: عملیات تکمیل کارخانه زباله سوز را به صورت روزانه رصد می‌کنم.

وی از حضور نوبخت معاون رئیس جمهور برای بازدید از کارخانه زباله‌سوز ساری خبر داد و گفت: معاون رئیس جمهور از نزدیک قرار است ابعاد تکمیل پروژه کارخانه زباله سوز ساری را مورد بررسی قرار داده و برای تامین اعتبار آن به مرکز استان سفر کند.

 فرماندار مرکز مازندران درباره درخواست مردم چهاردانگه برای جلوگیری از انتقال زباله به این منطقه، گفت: این موضوع در سطح استان باید مورد بررسی قرار گیرد اما آنچه را که بنده در حال حاضر پیگیری می‌کنم و به صورت جدی در برنامه کاری خویش قرار دادم بحث تکمیل کارخانه زباله‌سوز ساری است و قول می‌دهم تا پایان سال ۹۸ آن را به اتمام برسانم و هر وقت احساس کردم که نمی‌توانم برای پیشبرد آن تلاش کنم، صادقانه موضوع را به اطلاع مردم می‌رسانم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار