بازديد عضو هيئت رئيسه مجلس از نمايشگاه عکس شهرکهای صنعتی مازندران\

بازديد عضو هيئت رئيسه مجلس از نمايشگاه عکس شهرکهای صنعتی مازندران

  • کد خبر: 219163
  • چاپ
  • انتشار: 11 شهریور 1398 - 18:26

استنادنیوز؛ نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: استفاده از هنر و تکنیک عکاسی، یکی از ابزارهاي مهم معرفی ظرفیتهای ناشناخته واحدهای تولیدی استان در حوزه تولید و صنعت است.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، علي اصغر یوسف نژاد در حاشیه بازدید از اولين نمایشگاه عکاسی از واحدهای تولیدی استان اظهار داشت: رونق تولید کالاهای داخلی بدون فعالیت رسانه‌ای و تبلیغاتی ممکن نیست و این فضای تبلیغات و رسانه است که می تواند با استفاده از تکنیکهای ناب، به چرخه اقتصاد کمک کند.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عکاسی یکی از هنـرهاي ناب و دست یافتنی است افزود: هنر عکاسی به افراد کمک می کند تا احساسات خود را با استفاده از خلاقیت، بجای صحبت کردن انتقال دهند.

یوسف‌نژاد خاطرنشان کرد: در دنیای کسب و کار امروز، عکس به اندازه هزاران کلمه می تواند در معرفی توانمندی یک واحد و یا کالا مؤثر باشد و استفاده از ظرفیت عکاسان، به کسب و کار اجازه می‌دهد تا با مشتریان خود تعامل برقرار کنند.

وی از ایده شرکت شهرکهای صنعتی مازندران و همكاري حوزه هنري استان در برگزاری تور عکاسان و همچنین اولین نمایشگاه عكس توانمندیهای صنایع کوچک تقدیر و تشکر کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار