بیژن طاهری: دو سال دیگر سایپا سهمیه آسیا می‌گیرد\

بیژن طاهری: دو سال دیگر سایپا سهمیه آسیا می‌گیرد

  • کد خبر: 2110844
  • چاپ
  • انتشار: 28 آذر 1398 - 19:58

استناد نیوز، مربی سایپا می‌گوید این تیم دو سال دیگر سهمیه آسیا را کسب خواهد کرد.

 

به گزارش استناد نیوز، ابراهیم صادقی، سرمربی سایپا به علت سرماخوردگی نتوانست در نشست خبری پیش از دیدار با ذوب آهن حضور یابد. اما بیژن طاهری، مربی سایپا با تمجید از عملکرد و سابقه ذوب آهن گفت: یک بازی سخت مانند همه بازی‌ها داریم. شرایط ما طوری است که نمی‌توانیم بگوییم تیم ما جوان است و الان باتجربه شدیم. در هر بازی ۵، ۶ موقعیت گل خلق می‌کنیم اما با بدشانسی توپ‌های ما گل نمی‌شود. امیدوارم این معضل هر چه زودتر حل شود. باید در نیم فصل تیم خودمان را تقویت کنیم تا با قدرت بیش‌تری در مسابقات ظاهر شویم.

مربی سایپا در پاسخ به این سوال که برابر تیم بدون سرمربی ذوب آهن چطور عمل خواهید کرد؟ گفت: تجربه ثابت کرده که تیم‌ها در این شرایط انگیزه بیش‌تری خواهند داشت. منظورم فقط منصوریان نیست بلکه درباره تمام تیم‌ها می‌گویم. قطعا ذوب آهن با اصول منصوریان بازی می‌کند و دستیاران او تیم را هدایت خواهند کرد و بازی سختی خواهیم داشت.

طاهری درباره نتایج ضعیف این تیم در فصل جاری اظهار کرد: خوشبختانه فاصله امتیازها در جدول رده‌بندی به حدی زیاد نیست که تیمی از جایگاه چهاردهم جدول بالاتر نیاید. ضمن این که به آقای صادقی اعتقاد راسخ داریم و با یک سه امتیاز می‌توانیم چندین پله صعود کنیم. از طرفی جوانان سایپا سرمایه‌های فوتبال ایران هستند. برنامه ما برای دو سال دیگر است و ان‌شاء‌الله دو سال دیگر سهمیه آسیا کسب می‌کنیم.

او درباره مشکل گلزنی تیمش در این فصل خاطرنشان کرد: ما موقعیت خلق می‌کنیم اما نمی‌توانیم گل بزنیم. این مشکل در دنیا مرسوم است. مطمئنم در بازی‌های آینده این موقعیت‌ها گل می‌شود. در لیگ خودمان تیم‌های زیادی نتوانستند موقعیت‌های خود را گل بزنند. امیدوارم که بعد از چندین هفته بتوانیم به پیروزی برسیم.

مربی سایپا درباره برنامه این تیم در فصل نقل و انتقالات گفت: اصلا بازیکن خارجی مدنظر ما نیست. چندین بازیکن خوب و باتجربه داخلی را مدنظر داریم که در کنار جوانان یک مجموعه کامل را تشکیل بدهند.

طاهری درباره سفر بازیکنانش به همراه تیم ملی امید به قطر بعد از بازی فردا اظهار کرد: بازیکنان ما فردا عازم قطر می‌شوند چرا که دیگر بازی نداریم و بازی‌ها تعطیل خواهد شد.

به گزارش ایسنا، با توجه به جدایی علیرضا منصوریان از ذوب آهن، هیچ کس در نشست خبری به عنوان نماینده ذوب آهن حضور نیافت.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار