شهرهای غرب مازندران نیازمند نگاه ویژه استاندار هستند/ تمرکز شهرداری چالوس به اجرای پروژه های عمرانی\
  • سیدحمزه مطهری در گفت و گو با استناد نیوز؛

شهرهای غرب مازندران نیازمند نگاه ویژه استاندار هستند/ تمرکز شهرداری چالوس به اجرای پروژه های عمرانی

  • کد خبر: 2111101707
  • چاپ
  • انتشار: 24 دی 1400 - 20:00

شهردار چالوس با بیان اینکه غرب استان نیاز به توجه ویژه استاندار مازندران دارد، گفت: علیرغم بدهی های شهرداری چالوس که از دوره های گذشته بجا مانده است، پروژه های عمرانی را با جدیت پیش خواهیم برد.

سید حمزه مطهری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار استناد نیوز با بیان اینکه بودجه شهرداری در سال گذشته 139 میلیارد تومان بوده است، افزود: شهر چالوس با توجه به توریستی بودن خود در زمان اوج کرونا آسیب زیادی دید اما امسال بنا داریم بودجه شهرداری را به 180 تا 200 میلیارد تومان برسانیم.

وی با اعلام اینکه بنا داریم 50 درصد از بودجه شهرداری را صرف امور عمرانی و مابقی را صرف هزینه های جاری کنیم، گفت: از استاندار مازندران تقاضا داریم توجه ویژه به شهرهای غرب مازندران داشته باشند و از رسانه ها نیز می خواهیم تا این پل ارتباطی را قوی تر کنند.

شهردار چالوس با اشاره به بدهی انباشته شهرداری چالوس از دوره های گذشته، افزود: علیرغم این بدهی ها تصمیم داریم پروژه های عمرانی را با جدیت پیگیری نموده و بحث تکنولوژی و تفکیک زباله نیز در دستور کار این شهرداری قرار گرفته است.

مطهری در پایان بیان کرد: شهر چالوس تنها شهر غرب استان است که دو رود از آن عبور می کند به همین منظور پروژه پل تا پل را در دستور کار شهرداری قرار دادیم و یکی دیگر از پروژه های مهم در دست اقدام طرح ساحل دریا است.

شهردار چالوس



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار