۴ نفر شبه نظامی "قسد" تحت حمایت آمریکا در سوریه کشته شدند\

۴ نفر شبه نظامی "قسد" تحت حمایت آمریکا در سوریه کشته شدند

  • کد خبر: 2111102360
  • چاپ
  • انتشار: 19 مرداد 1401 - 14:35

منابع خبری امروز چهارشنبه از کشته شدن چهار نفر از عناصر گروه شبه نظامی موسم به "نیروهای سوریه دموکراتیک" (قسد) در دو حمله جداگانه در نزدیک یک پایگاه آمریکا در شرق سوریه خبر دادند.


به گزارش استناد نیوز، خبرگزاری اسپوتنیک امروز چهارشنبه اعلام کرد: افراد ناشناس مسلح به یک خودروی نظامی وابسته به قسد در شهرک "الزر" در مجاورات پایگاه غیرقانونی آمریکا در حوزه نفتی العمر به عنوان بزرگترین حوزه نفتی سوریه حمله کردند.
منابع محلی به اسپوتینک گفتند: این حمله را روز گذشته گروهی از افراد مسلح عشایر عربی منطقه انجام دادند. آنها سوار بر موتورسیکلت به سمت خودروی نظامی قسد با سلاح خودکار و گلوله های آر.پی.جی شلیک کردند که به آتش گرفتن خودرو و کشته شدن دو عنصر مسلح قسد و زخمی شدن چهار نفر دیگر منجر شد.
این منابع افزودند: این افراد همگی سرنشین خودرو بودند که برای به خدمت گرفتن اجباری جوانان روستای الزر به منظور بردن آنها به خطوط تماس با ارتش ترکیه در شمال سوریه وارد این روستا شده بودند.
به گفته این منابع، این حمله همزمان با حمله به یک پست نظامی عناصر مسلح قسد در اطراف روستای الزر روی داد که در جریان آن نیز دو عنصر قسد کشته و شمار دیگری به شدت زخمی شدند.
این منابع افزودند: در پی این دو حمله، " قسد" عناصر تقویتی به روستا اعزام و به جستجو برای یافتن عاملان حمله پرداخت و اشغالگران آمریکایی نیز در بین نیروهای خود آماده باش برقرار و گشت زنی را آغاز کردند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار