امیدوارم نتیجه خوبی برابر فولاد خوزستان کسب کنیم\
  • سرمربی تیم نساجی مازندران؛

امیدوارم نتیجه خوبی برابر فولاد خوزستان کسب کنیم

  • کد خبر: 2111102613
  • چاپ
  • انتشار: 27 مهر 1401 - 17:30

سرمربی تیم نساجی مازندران با اشاره به اینکه بازیکنان ما متعهدانه کار می کنند و در اختیار تیم هستند، گفت: امیدوارم بازیکنان ما  فردا مقابل تیم فولاد خوزستان بتوانند تاکتیک های مدنظر را در زمین بازی پیاده کنند تا بتوانیم نتیجه خوبی را کسب کنیم.

خبرنگار: سها سوهانیان

به گزارش استناد نیوز، حمید مطهری روز چهارشنبه در نشست خبری پیش از این تیم مقابل فولاد خوزستان، افزود: در بازی فردا مقابل تیم فولاد خوزستان بازی فوق العاده فیزیکی و تاکتیکی خواهیم داشت.

وی با اعلام اینکه تیم فولاد خوزستان ساختار مناسبی دارد و به معنای واقعی یک باشگاه است و تیم با برنامه ای است، گفت: تیم حریف را  به خوبی آنالیز کرده ایم.

سرمربی تیم نساجی مازندران با بیان اینکه تیم نساجی هم تیم بزرگی است ، افزود: فوتبال ایران این تیم را خوب شناخت و این نشان می دهد که امروز در مسیر درستی قرار داریم.

مطهری با اعلام اینکه بازیکنان تیم نساجی قدم اول را برداشتند و باید قدم های محکم تری را برداریم، گفت: بچه های ما به معنای واقعی یک تیم هستند و همیشه گفته ام که کار تیمی در نساجی مازندران، حرف اول را می زند.

سرمربی تیم نساجی مازندران در پایان با اشاره به اینکه بازیکنان ما متعهدانه کار می کنند و در اختیار تیم هستند، گفت: امیدوارم بازیکنان ما در بازی مقابل تیم حریف بتوانند تاکتیک های مد نظر را در زمین پیاده کنند و بتوانیم نتیجه خوبی را کسب کنیم.

در هفته دهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم نساجی مازندران و فولاد خوزستان فردا پنجشنبه از ساعت 15 در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف هم می روند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار