بیمارستان جایگزین رازی قائمشهر ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد /پرستاران جدید با آزمون استخدامی جذب می شوند\
  • رئیس بیمارستان رازی قائمشهر؛

بیمارستان جایگزین رازی قائمشهر ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد /پرستاران جدید با آزمون استخدامی جذب می شوند

  • کد خبر: 2111102707
  • چاپ
  • انتشار: 14 آبان 1401 - 11:03

رئیس بیمارستان رازی قائمشهر با اعلام اینکه بیمارستان جایگزین رازی این شهرستان 99 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: این بیمارستان در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسد.

خبرنگار: مونا معینی 

دکتر ضیاء الدین اولادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار استناد نیوز با بیان اینکه عملیات اجرایی بیمارستان جایگزین رازی قائمشهر از سال 1386 آغاز و تا دو سال گذشته تنها 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشت، افزود: از سال 99 هنگامی که پست ریاست بیمارستان رازی را برعهده گرفته ام هم اکنون این بیمارستان 99 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با اعلام اینکه در دی ماه سال 99 برای گرفتن برق مجموعه اعم از مجوز، تابلو برق و کنده کاری حدود 6 میلیارد تومان هزینه شد ، گفت: با کابل کشی در آینده ای نزدیک برق این بیمارستان جدید هم وارد مدار خواهد شد.

رئیس بیمارستان رازی قائمشهر با بیان اینکه در یک ماه گذشته نسبت به گازکشی این بیمارستان اقدام و حدود یک میلیارد تومان هزینه شد، افزود: اکثر کارهای زیربنایی اعم از لوله کشی آب و گاز این بیمارستان به اتمام رسیده و تنها کابل کشی برق باقی مانده است.

دکتر اولادی با اعلام اینکه پیمانکار هشتم آبان ماه ساختمان اصلی 6 طبقه را به ما تحویل داده ، گفت: همکاران حوزه فنی دانشگاه علوم پزشکی ایرادات فنی نسبت به این پروژه درحال ساخت گرفتند که براساس بررسی هایی که انجام شد قرار شد تا اواخر آبان ماه پیمانکار ایرادات و لکه گیری را انجام و ساختمان را تحویل دهد. 

وی تصریح کرد: تاسیسات این بیمارستان اعم از مخازن آب و دستگاه های فاضلاب خریداری و آماده شده است.

رئیس بیمارستان رازی قائمشهر با اعلام اینکه مقداری از کارهای حیاط بیمارستان جدید باقی مانده که به زودی انجام خواهد شد، افزود: اقدامات اورژانس هنوز به اتمام نرسیده و برای حل این موضوع با شورای ترافیک هماهنگ کرده ایم تا تاکسی های قائم محله به صورت موقت به مکان دیگری انتقال پیدا کند. با این روش پیمانکار می تواند کار دیوار را انجام دهد و اگر اتفاق خاصی نیافتد تا اوایل دی ماه همین امسال بیمارستان جدید تکمیل می شود.

دکتر اولادی با اشاره به اینکه در تلاش هستیم تعداد تخت های بیمارستان را از 273 تخت به 300 تخت ارتقاء دهیم، گفت: این موضوع به دانشگاه علوم پزشکی ارائه داده ایم و منتظر جواب از وزارت خانه هستیم.

به گفته رئیس بیمارستان رازی قائمشهر این بیمارستان دارای مرکز بخش های تخصصی و فوق تخصصی مغز ، اعصاب ، جراحی مغز ، جراحی عمومی ، اطفال ، داخلی ، زنان و زایمان ، دیالیز ، آندوسکوپی و سنگ شکن است.

وی در پایان در خصوص جذب پرستاران جدید در بیمارستان جایگزین، گفت: پرستاران جدید با آزمون استخدامی که دانشگاه علوم پزشکی برگزار خواهد کرد، جذب می شوند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار