71 برنامه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در سوادکوه شمالی اجرا و بهره برداری می رسد\

71 برنامه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی در سوادکوه شمالی اجرا و بهره برداری می رسد

  • کد خبر: 2111102952
  • چاپ
  • انتشار: 12 بهمن 1401 - 15:14

فرماندار شهرستان سوادکوه شمالی با بیان اینکه به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر 31 طرح عمرانی در سطح این شهرستان به بهره برداری می رسد، گفت: در این ایام 40 برنامه فرهنگی و اجتماعی برگزار می شود.

 

خبرنگار: مونا معینی

به گزارش استناد نیوز، علی پیرفلک روز چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه با اعلام اینکه به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر 31 طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر 105 میلیارد تومان در سطح این شهرستان به بهره برداری می رسد، افزود: این طرح ها شامل آب منطقه ای، تعاون و رفاه اجتماعی، برق، شهرداری، جهاد کشاورزی، آب و فاضلاب، بهزیستی، کمیته امداد، راهداری، بسیج سازندگی، بنیاد مسکن و غیره است.

وی با اعلام اینکه به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر طرح آبرسانی به پنج روستای منطقه لفور با اعتباری بالغ بر 55 میلیارد تومان به بهره برداری می رسد، گفت: در این ایام دیوار حفاظتی و تثبیت بستر رودخانه با هزینه 15 میلیارد تومان، طرح مسکن محرومین با اعتبار 3 میلیارد تومان و طرح هادی روستایی با اعتبار 3 میلیارد تومان در سطح این شهرستان به بهره برداری می رسد.

فرماندار سوادکوه شمالی دیگر طرح های مهم که در سطح این شهرستان به بهر برداری می رسد را روکش آسفالت راه روستایی با اعتبار 7 میلیارد تومان، پل درزیکلا با هزینه 2 میلیارد و 500 میلیون تومان اعلام کرد.

پیرفلک از آغاز عملیات اجرایی 6 طرح عمرانی در سطح این شهرستان خبر داد.

وی با بیان اینکه در این ایام 40 برنامه فرهنگی و اجتماعی در سطح این شهرستان برگزار می شود شاخص ترین این برنامه ها را برگزاری جشن تولد برای 20 شهید والا مقام متولدین بهمن ماه در این شهرستان، مسابقه پیاده روی، کارگاه سواد رسانه، نمایشگاه دستاوردهای هنرمندان بسیجی، توزیع جهیزینه بین نوعروسان، جشنواره بزرگ انقلاب اسلامی، تجلیل از فجر آفرینان و راهپیمایی 22 بهمن ماه اعلام کرد.

پیرفلک به همایش فرصت های سرمایه گذاری که در روز پنج شنبه (13 بهمن ماه) در دانشگاه آزاد فنی شهرستان قائمشهر برگزار می شود اشاره ای کرد و افزود: برای این شهرستان 35 فرصت سرمایه گذاری در حوزه های صنعت، گردشگری، کشاورزی، شیلات و شهرداری احصا شده است.

فرماندار سوادکوه شمالی هدف از این همایش را کمک به ایجاد زیرساخت های توسعه منطقه، جذب سرمایه گذار در سطوح ملی، استانی و بین المللی اعلام کرد تا بتوان با این فرصت ها زمینه رشد و پیشرفت بیش از پیش شهرستان را فراهم کرد.

پیرفلک در پایان با اعلام اینکه رئیس جمهور در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری به سرعت بخشیدن خدمات دولت و توسعه هر چه سریعتر به مناطق کم برخوردار تاکید داشته اند، گفت: در سفر سال گذشته رئیس جمهور به استان مازندران بیش از 170 میلیارد تومان اعتبار برای این شهرستان در نظر گرفته شد که شاهد سرعت بخشیدن به طرح های زیربنایی در بخش های طرح هادی ، راه و شهرسازی، مسکن، آبرسانی ، امکانات زیرساختی ارتباطات و مخابرات ، انهار آبهای سطحی هستیم. همچنین در حوزه مدیریت بحران شاهد اقدامات پیشگیرانه ای هستیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار