کمک بیش از یک میلیارد تومانی خیرین قائمشهری در جشن گلریزان/مازندران رتبه اول قرض ماندگار را در کشور کسب کرد\

کمک بیش از یک میلیارد تومانی خیرین قائمشهری در جشن گلریزان/مازندران رتبه اول قرض ماندگار را در کشور کسب کرد

  • کد خبر: 2111103046
  • چاپ
  • انتشار: 23 اسفند 1401 - 08:49

خیرین قائمشهری در جشن گلریزان بیش از یک میلیارد تومان به مددجویان کمیته امداد شهرستان قائمشهر کمک کردند.

 خبرنگار: مونا معینی

به گزارش استناد نیوز، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران شامگاه دوشنبه در مراسم ویژه برنامه لذت لبخند که در سالن حاج احمد شهرستان قائمشهر برگزار شد، افزود: خیرین نیک اندیش قائمشهری در جشن گلریزان علاوه بر کمک نقدی 902 میلیون تومانی، 2 قطعه زمین هم به مددجویان این نهاد کمک کردند.

حجت الاسلام بشیر عالیشاه با اعلام اینکه در استان مازندران صندوق امداد و ولایت داریم که تحت نظر کمیته امداد است و وام های کارگشائی در حوزه های مختلف پرداخت می کند، گفت: استان مازندران برای دومین سال متوالی رتبه اول قرض ماندگار را در سطح کشور کسب کرده است.

وی بیان کرد: در دو ماه امسال با 16 هزار و 500 تراکنش مبلغ  ۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان قرض ماندگار به حساب صندوق امداد و ولایت واریز شد که برکت آن برای این استان مبلغ 20 میلیارد تومان بوده که به صورت هم افزایی از مراکز دریافت شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با بیان اینکه در استان مازندران بیش از ۵۰۰ هزار صندوق کوچک صدقات وجود دارد، گفت: ۲ هزار  شورای زکات و ۴۸۰ مرکز نیکوکاری در بحث های زکات، انفاق و صدقه در سطح استان فعال هستند .

حجت الاسلام عالیشاه با اعلام اینکه در حال حاضر 83 هزار خانوار مددجوی کمیته امداد استان مازندران است که ۶ هزار و ۷۰۰ خانوار مستاجر هستند، افزود: از این تعداد دو هزار و ۵۰۰ خانوار در الویت مسکن هستند.

مدیر کل کمیته امداد مازندران در پایان با اشاره به اینکه در چهاردهم اسفندماه امسال کلید یکهزار واحد مسکونی به محرومین تحویل داده شد، گفت:  برای یکهزار و 500  خانوار دیگر پروانه ساختمانی شناسایی شد که نیازمند همراهی دهیاران هستیم .

رئیس کمیته امداد شهرستان قائمشهر در این مراسم با بیان اینکه از پنج هزار و 400 خانوار تحت پوشش این نهاد 904  خانوار مستاجر هستند، گفت: امسال  بیش از  940 میلیون تومان کمک بلاعوض به مددجویان تحت پوشش این نهاد پرداخت شده است.

جمال بعقوبی با بیان اینکه ۲۷۱ بیمار صعب العلاج تحت حمایت این نهاد هستند، افزود: امسال بیش از 375  میلیون تومان به بیماران صعب العلاج پرداخت شده است.

وی در پایان با اشاره به  اینکه امسال در بخش مسکن ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان وام بلاعوض و 870  میلیون تومان هم وام قرص الحسنه به مددجویان تحت پوشش این نهاد پرداخت شده است، گفت: 30 واحد مسکونی با کمک بسیج سازندگی در حال احداث است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار