پرداخت بیش از ۳۶ میلیارد تومان مستمری به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد قائمشهر\

پرداخت بیش از ۳۶ میلیارد تومان مستمری به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد قائمشهر

  • کد خبر: 2111103185
  • چاپ
  • انتشار: 17 خرداد 1402 - 17:40

رئیس کمیته امداد قائمشهر ضمن تشریح خدمات حمایتی این نهاد از مددجویان از پرداخت بیش از ۳۰ میلیارد تومان مستمری به مددجویان در سال گذشته خبر داد .


به گزارش استنادنیوز از قائمشهر، جمال یعقوبی رئیس کمیته امداد شهرستان قائمشهر درمورد پرداخت مستمری به خانواده‌های تحت پوشش این نهاد در قائمشهر در سال گذشته خاطرنشان کرد : در سال گذشته به ۵۳۴۶ خانواده تحت حمایت کمیته امداد ۳۶ میلیارد و ۶۵۰میلیون تومان مستمری پرداخت شده است.
وی باتوجه به سایر خدمات ارائه شده افزود: مستمری پرداختی در راستای رفع بخشی از نیازهای اساسی خانواده‌های تحت حمایت پرداخت می‌‌شود و در کنار پرداخت مستمری ماهانه، خدمات حمایتی دیگری مانند برگزاری دوره‌های فرهنگی و آموزشی، تأمین کمک‌ هزینه جهیزیهٔ نوعروسان نیازمند، پرداخت تسهیلات کارگشایی، اخذ رایگان انشعابات آب، گاز و برق نیز به مددجویان ارائه می‌شود.
یعقوبی تصریح کرد : کمیته امداد یک نهاد امدادرسان برای رفع نیاز مددجویان و نیازمندان است که پس از اعطای وام مشاغل خانگی و تسهیلات خودکفایی به مددجویان و حصول اطمینان از خودکفایی و کسب درآمد و استقلال اقتصادی آن‌ها را از چرخه حمایت خارج می‌کند.
وی خاطر نشان کرد : در شهرستان قائمشهر ۵۳۶۸ خانوار تحت حمایت این نهاد بوده و از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار