۲ محکوم به قصاص در شهرستان تنکابن آزاد شدند\

۲ محکوم به قصاص در شهرستان تنکابن آزاد شدند

  • کد خبر: 2111103233
  • چاپ
  • انتشار: 29 خرداد 1402 - 12:23

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: ۲ محکوم به قصاص در شهرستان تنکابن پس از ۱۸ سال، در قالب پویش «به احترام امام رئوف، می‌بخشم» آزاد شدند.


به گزارش روز دوشنبه استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی، حجت الاسلام محمد صادق اکبری افزود: این ۲ محکوم به قصاص نفس با کمک مدیر کل زندان‌های استان مازندران، تلاش مستمر اعضای شعبه صلحی شورای حل اختلاف مستقر در زندان تنکابن، پیگیری‌های دادستان رامسر و پشتیبانی انجمن حمایت از زندانیان، با اعلام رضایت از سوی اولیای دم، در قالب پویش «به احترام امام رئوف می‌بخشم» آزاد شدند.
رئیس کل دادگستری مازندران تصریح کرد: با توجه به مراجعات مکرر خانواده اولیای دم و مساعدت همه دست‌اندرکاران، بالاخره اولیای دم پس از ۱۸ سال و به احترامِ امامِ رئوف، رضایت خود را اعلام کردند.
حجت الاسلام اکبری افزود: فراوانی توصیه به گذشت و عفو، در ادیان آسمانی به ویژه در قرآن مجید و روایات اسلامی، حاکی از اهمیت آن است. امام علی (ع) می‌فرماید: «العفو تاج المکارم»، عفو و گذشت، زینت فضایل اخلاقی است. با بخشایش، زندگی اجتماعی رنگ صفا و صمیمیت به خود می‌گیرد.
وی تصریح کرد: امیدواریم با ترویج امر خداپسندانه صلح، بخشایش و رضایت، شاهد قلع ماده نزاع در همه اختلافات و نهایتاً افزایش مهر و محبت، در بین همه شهروندان استان مازندران باشیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار