اولتیماتوم اداره برق به 20 نهاد پرمصرف در قائمشهر\

اولتیماتوم اداره برق به 20 نهاد پرمصرف در قائمشهر

  • کد خبر: 2111103265
  • چاپ
  • انتشار: 13 تیر 1402 - 16:29

مدیر امور توزیع برق شهرستان قائمشهر با اشاره به اینکه روزانه بار مصرفی همه ادارات، نهادها، بانکها و سازمان های این شهرستان پایش می شود، گفت: به منظور رعایت الگوی مصرف و مدیریت انرژی تاکنون از مجموع 90 اداره، ارگان و سازمان های این شهرستان 20 اداره اخطار کتبی دریافت کردند که در صورت رعایت نکردن برق آنها قطع خواهد شد.

 

کیوان قبادی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار استناد نیوز با بیان اینکه براساس مصوبه هیات وزیران و شورای امنیت ملی تمام دستگاه های اجرایی، نهادها و بانکها موظف هستند در ساعت اداری 30 درصد و  در ساعت غیراداری 60 درصد کاهش مصرف برق داشته باشند، افزود: در هفته گذشته از مجموع 90 اداره، ارگان، سازمان و بانک های این شهرستان به 20 اداره پرمصرف اخطاریه کتبی ارسال کرده ایم.

وی گفت: اگر این ادارات و نهادها ضوابط مدیریت مصرف را رعایت نکنند علاوه بر آنکه برخورد قهریه می کنیم نسبت به قطع انشعاب برق آنان هم اقدام خواهیم کرد.

مدیر امور توزیع برق قائمشهر در خصوص قطع 12 ساعته برق صنایع خرد و بزرگ این شهرستان، افزود: به منظور گذر از پبک تابستان امسال همچون سال گذشته و براساس مصوبه هیات وزیران و شورای امنیت ملی؛ با صنایع هماهنگ کردیم که از 11 صبح تا 11 شب هفته ای یک روز به منظور مرخصی و تعمیرات دوره ای برق آنان قطع شود که تاکنون در این خصوص با مشکلی مواجه نشده ایم.

قبادی گفت: کشاورزان هم باید در دوره پیک بار تابستان جهت پایداری شبکه، پنج ساعت مصرف برق خود را متوقف کنند.

مدیر امور توزیع برق شهرستان قائمشهر در پایان نصب کنتورهای هوشمند را یکی از راهکارهای مدیریت مصرف برق اعلام کرد و گفت: به همین منظور در حال نصب کنتورهای هوشمند هستیم که نصب این کنتورها منجر به رویت پذیری، قرائت از راه دور و قطع برق از راه دور هم می شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار