هزینه 650 میلیون تومانی برای اطعام عزاداران حسینی در قائمشهر\
  • رئیس اداره اوقاف و امور خیریه قائمشهر؛

هزینه 650 میلیون تومانی برای اطعام عزاداران حسینی در قائمشهر

  • کد خبر: 2111103285
  • چاپ
  • انتشار: 21 تیر 1402 - 10:36

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قائمشهر، گفت: در سال گذشته در راستای اجرای نیت اطعام و عزاداری حسینی در ایام محرم حدود 650 میلیون تومان از محل درآمد موقوفات مرتبط هزینه شد.

 

علی فتحی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار استناد نیوز با اعلام اینکه همزمان با ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برنامه های مختلفی در بقاع متبرکه سطح این شهرستان برگزار می شود، افزود: در راستای اجرای نیت واقفین هم بحث اطعام دهی و عزاداری حسینی در تکیه های واسکس، چمازکتی، قادیکلای بزرگ و برخی از تکایا دیگر این شهرستان از محل درآمد موقوفات انجام می شود.  

وی با اعلام اینکه اوقاف در سال گذشته به هیات های شاخص این شهرستان از محل درآمد موقوفات کمک مالی داشته است، گفت: اوقاف در هزینه کرد عواید موقوفات طبق نیات واقفین عمل می کند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیر یه شهرستان قائمشهر در پایان با اشاره به  اینکه با توجه به نزدیکی ماه محرم و  ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) فضاسازی در بقاع متبرکه و مساجد سطح این شهرستان در حال انجام شدن است، گفت: عزاداری امام حسین (ع) یک سنت و فرهنگ بوده که همه ساله به یاد کربلا و عاشورا برپا می شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار