بیش از ۶ میلیون تن گندم از کشاورزان خریداری شد\
  • وزیر جهاد کشاورزی؛

بیش از ۶ میلیون تن گندم از کشاورزان خریداری شد

  • کد خبر: 2111103291
  • چاپ
  • انتشار: 22 تیر 1402 - 15:34

وزیر جهاد کشاورزی با اعلام اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۶ میلیون تن گندم از کشاورزان خریداری شده است، گفت: تاکنون ۵۵ هزار میلیارد تومان از مطالبات گندم کاران پرداخت شده است.

خبرنگار ؛ مونا معینی

به گزارش استناد نیوز، محمدعلی نیکبخت روز پنج شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مازندران با بیان اینکه اولین سفر استانی بنده بعد از ۲۳ روز شروع کار به خطه شمال است، افزود : استان مازندران در ۱۴ محصول رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است .

وی گفت: استان مازندران در محصولات گندم ، برنج ، پنبه ، انواع مرکبات ، صید و صیادی و طیور تولید گوشت مرغ صاحب نام است که بخشی از نیاز سایر استان به خصوص تهران از این استان انجام می شود .

 وزیر کشاورزی خاطر نشان کرد : استان مازندران در تولید و اشتغال هم از جایگاه ویژه ای برخوردار است و باید با توجه به ظرفیت این استان از آن بهره برداری کرد .

نوبخت هدف این سازمان را حمایت از تولید داخل و تولید کننده داخل اعلام کرد و گفت : همچنین نگاه ما برای تامین کالا و تنظیم توجه به تولید داخل است .

وی به خرید گندم اشاره ای کرد و گفت : از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۶ میلیون تن گندم با بیش از ۹۰ هزار میلیارد تومان ارزش ریالی خریداری شده که از این میزان ۵۵ هزار میلیارد تومان تاکنون پرداخت شد و برای مابقی در دستور کار است تا وزارت نفت تامین کند.

وزیر جهاد کشاورزی در پایان گفت : دغدغه ما و رئیس جمهور پرداخت مطالبات گندم کاران است امیدواریم فاصله پرداخت و مطالبات کشاورز را از لحاظ زمانی و ریالی به حداقل برسانیم. 

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار