مازندرانی ها از پیکر شهید رضا شیخی استقبال کردند\

مازندرانی ها از پیکر شهید رضا شیخی استقبال کردند

  • کد خبر: 2111103327
  • چاپ
  • انتشار: 03 مرداد 1402 - 19:33

پیکر مطهر شهید رضا شیخی که در حمله تروریستی اشرار در محور خاش به درجه رفیع شهادت نائل آمد روز سه شنبه همزمان با ایام محرم با استقبال با شکوه مردم وارد استان مازندران شد.

به گزارش استناد نیوز، این شهید والامقام با استقبال پرشور مردم شهید پرور شهرستان سوادکوه شمالی قرار گرفت و مردم این شهرستان با ذکر لا اله الا الله از میدان این شهر تا شهدای گمنام این شهید را تشییع کردند.

شهید شیخی بعد از استقبال پرشور مردم شیرگاه وارد شهرستان قائمشهر شد .

در این مراسم معنوی عزاداران از هر طیف اعم از نظامی، مسئولین. خانواده شهدا و مردم حضور داشتند و از این شهید والا مقام استقبال کردند.

امروز مرد و زن، پیر و جوان و حتی کودکان خردسال نیز به استقبال این شهید والا مقام آمدند تا با آرمان های شهدا تجدید میثاق کنند.

در پی حمله تروریستی ناجوانمردانه اشرار و کوردلان معاند به واحد گشت پلیس راه در محور خاش به تفتان، شهید رضا شیخی از مأموران غیور پلیس راه و اهل شهرستان نکا به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مراسم وداع با پیکر پاک و مطهر شهید در روز سه شنبه سوم مرداد ساعت 20:30 در حرم شهدای گمنام شهرستان نکا و تشییع آن شهید در ساعت 9 صبح روز چهارشنبه از مقابل سپاه شهرستان نکا تا گلزار شهدا برگزار می شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار