بعضی ها به اختلاف افکنی بین دولت و مجلس دل خوش کرده‌اند\
  • رئیس مجلس شورای اسلامی؛

بعضی ها به اختلاف افکنی بین دولت و مجلس دل خوش کرده‌اند

  • کد خبر: 2111103369
  • چاپ
  • انتشار: 31 مرداد 1402 - 11:07

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: افراد و رسانه‌هایی که به اختلاف‌افکنی بین دولت و مجلس دل خوش کرده‌اند، بدانند به اهداف خود نمی‌رسند و نمی‌توانند از کاه کوه بسازند.

به گزارش استناد نیوز و به نقل از خانه ملت، دکتر محمدباقر قالیباف در نشست علنی امروز (سه‌شنبه ۳۱ مرداد) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود گفت: در ابتدا فرا رسیدن شهادت حضرت رقیه (س) را به تمام ملت شریف ایران اسلامی تسلیت و تعزیت می‌گویم، همچنین روز صنعت دفاعی را گرامی می‌داریم و به تمامی مجاهدان دانشمند و ایثارگر صنایع دفاعی که علم و عمر پربار خود را صرف قوی کردن کشور و دفع توطئه‌های دشمنان و افزایش بازدارندگی کشور کرده اند، خداقوت می‌گویم و دست تمامی آن عزیزان را به گرمی می‌فشارم.

وی ادامه داد: امروز به پشتوانه دانش جوانان خود، پیشرفته‌ترین و مجهزترین تجهیزات و سلاح‌های دفاعی در کشورمان ساخته می‌شود و در اختیار نیرو‌های مسلح قرار می‌گیرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: دشمنان ملت ایران امروز فهمیده‌اند که نمی‌توانند با تحریم، ترور، خرابکاری‌های صنعتی، تهاجم مستقیم به زیرساخت‌های صنعت دفاعی، جاسوسی و مانند آنها، مانع پیشرفت فزاینده صنایع دفاعی کشور شوند و اراده استوار و ایمان جوانان شاغل در صنایع دفاعی با این اقدامات نه تنها تضعیف نخواهد شد، بلکه هر روز قوی‌تر می‌شود.

دکتر قالیباف با بیان اینکه یاد و خاطره هزار شهید وزارت دفاع و سه وزیر دفاع شهید، شهید چمران، شهید نامجو و شهید فکوری را گرامی می‌داریم، افزود: در پایان ضروری است اشاره کنم که در هفته گذشته عده‌ای سعی کردند نشان دهند که میان مجلس و دولت اختلاف و تقابل وجود دارد، اما همان‌گونه که بار‌ها گفته‌ام دولت و مجلس در کنار هم تلاش می‌کنند تا بتوانند فضای خدمت را در کشور حاکم کنند و با وجود اختلاف سلیقه یا تفاوت نظر در موضوعات مختلف در تعامل با هم تا به امروز موفق بوده‌اند.

وی مطرح کرد: افراد و رسانه‌هایی که به اختلاف‌افکنی و اختلاف‌اندازی بین دولت و مجلس دل خوش کرده‌اند، بدانند به اهداف خود نمی‌رسند و نمی‌توانند از کاه کوه بسازند. همچنین مردم عزیز بدانند تفاوت نظر و سلیقه طبیعت کار است و مهم این است که هم ما در مجلس و هم دوستان ما در دولت توانایی مدیریت این تفاوت‌ها را داریم و از آن برای پیشبرد بهتر امور استفاده خواهیم کرد.

رئیس قوه مقننه اظهار کرد: از همکاران عزیزم هم می‌خواهم که ضرورت همدلی برای حل مسائل مردم را مدنظر قرار دهند و هوشیارانه عمل کرده و جز برای پیگیری مشکلات مردم موضع‌گیری نکنند، حتما ریاست محترم جمهور و سایر دوستان در دولت هم این مهم را مورد توجه قرار می‌دهند و عده‌ای قلیلی که به دنبال کسب منافع شخصی و جناحی با اختلاف‌افکنی بین قوا هستند از اهداف خود ان شاء الله ناامید خواهند شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار