۲ طرح عمرانی در شهرداری ارطه افتتاح و کلنگ زنی شد\
  • در هفتمین روز از هفته دولت؛

۲ طرح عمرانی در شهرداری ارطه افتتاح و کلنگ زنی شد

  • کد خبر: 2111103409
  • چاپ
  • انتشار: 08 شهریور 1402 - 20:17

در هفتمین روز از هفته دولت و در روز چهارشنبه ۲ طرح عمرانی با حضور کیوان مرادیان نماینده حوزه انتخابیه قائمشهر، فرماندار قائمشهر و معاون عمرانی ایشان، رئیس و اعضای شورای شهر ارطه ، شهردار ارطه و مسئولین افتتاح و کلنگ زنی شد.

 

خبرنگار: مونا معینی

به گزارش استناد نیوز، شهردار ارطه در این آئین ، افزود: در هفتمین روز از هفته دولت کانال جمع آوری و هدایت آبهای سطحی شهر ارطه به طول ۹۳ متر در منطقه ابوخیل افتتاح شد.

خلیل الله زارع گفت : عملیات اجرایی فضای سبز و پارک شهرداری ارطه هم در فضایی به مساحت ۳۵۰۰ متر مربع آغاز شد که ظرف مدت ۶ ماه به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۹ هزار متر مربع از  معابر اصلی شهر ارطه آسفالت شد، افزود: در راستای ارائه خدمات بهتر به شهروندان یک دستگاه کامیون بنز به ارزش ریالی ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون خریداری شد.

شهردار ارطه گفت: در این مدت یکهزار تن زباله از سطح این شهر جمع آوری شد.

زارع بیان کرد: این اقدامات با حمایت های فرماندار قائمشهر، نماینده حوزه انتخابیه قائمشهر محقق شد که از آنان بابت نگاه ویژه به شهر ارطه ، تقدیر و تشکر می کنم .

شهرداری

شهردار ارطه به عمده مشکلات این شهر اشاره ای کرد و ادامه داد: این شهر به لحاظ هدایت و جمع آوری آبهای سطحی با مشکل مواجه است چرا که با یک بارش ساده در نقاط شهر شاهد آبگرفتگی هستیم و این موضوع مشکلات عدیده ای را برای شهروندان ایجاد می کند.

در شهر ارطه ۸۰  کیلومتر کانال وجود دار د که ۱۰ درصد کانال بتنی و مابقی سنتی است.

وی معابر خاکی  سطح شهر ارطه را ۳ هزار و ۳۶۵ متر مربع اعلام کرد.

شهردار ارطه جابه جا نکردن تیرهای برق مزاحم را یکی دیگر از معضلات این شهر اعلام کرد و گفت:جابه جا نکردن تیرهای برق حتی باعث فوت یک نوجوان شده است.

زارع در پایان با اعلام اینکه بدهی این شهرداری در گذشته ۱۳ میلیارد بوده، گفت : تاکنون با تلاش فرماندار قائمشهر ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون از بدهی ها در مدت زمان کوتاه پرداخت شد که امیدواریم مابقی بدهی ها هم به زودی پرداخت شود.

کیوان مرادیان نماینده حوزه انتخابیه قائمشهر در این مراسم به اعتبار ۳ میلیارد تومانی برای جابه جایی تیر برق در شهر قائمشهر اشاره ای کرد و گفت: به زودی تعدادی از تیرهای برق مزاحم در معابراصلی و نقاط حادثه خیز شهر قائمشهر جابه جا می شود.

وی با اعلام اینکه هفته دولت فرصت مناسبی است تا عملکردهای دولت را به سمع و بصر مردم برسانیم، گفت: دشمن با تمام توان به دنبال القای ناکارآمدی این نظام است که همه ما با تلاش و مجاهدت  می توانیم تمام نقشه های دشمن را نقش برآب کنیم.

فرماندار قائمشهر در این مراسم با بیان اینکه شهر ارطه کارهای زیادی برای اجرا دارد، گفت: باید برای عمران و آبادانی شهر ارطه تلاش شود.

جواد مولایی قرا، افزود: در کمیته برنامه ریزی  ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان را برای شهر ارطه مصوب کرده ایم و همچنین یک میلیارد و ۵۰۰ تومان هم برای آب شرب ارطه درنظر گرفته ایم که  ظرف مدت ۲۰ روز آینده پیمانکار شروع به کار می کند.

فرماندار قائمشهر در پایان با اشاره به اینکه در سال جدید نگاه ویژه ای به این شهر خواهیم داشت، گفت: تمام تلاشمان را به کارگیری میکنیم تا دغدغه های اصلی شهر ارطه یکی پس از دیگری مرتفع شود.

شهرداری قائمشهر



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار