اجرای نیات واقفان قائمشهر برای اطعام دهی به 2 هزار نفر\
  • در روز اربعین حسینی انجام می شود؛

اجرای نیات واقفان قائمشهر برای اطعام دهی به 2 هزار نفر

  • کد خبر: 2111103428
  • چاپ
  • انتشار: 12 شهریور 1402 - 13:09

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قائمشهر با اعلام اینکه مراسم جاماندگان اربعین حسینی از حسینیه عاشقان ثارالله تا بقعه امام زاده محمد قائمشهر برگزار می شود، گفت: در روز اربعین حسینی از محل درآمد موقوفات شهرستان و براساس نیات واقفان 2 هزار پرس غذا بین این افراد توزیع می شود.

 خبرنگار: مونا معینی

علی فتحی روز یک شنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار استناد نیوز، افزود: با توجه به اینکه غالب نیات واقفان شهرستان برگزاری روضه خوانی و اطعام دهی به عزاداران سید الشهدا است در ایام محرم و صفر و در راستای اجرای نیت واقفان کمک های را برای این منظور به تکایا، مساجد و هیات های مذهبی انجام شده است.

وی ادامه داد :  اداره اوقاف و امور خیریه به عنوان یک دستگاه فرهنگی ،‌ هزینه برنامه های خود را از محل درآمد موقوفات تامین می کند و در سرفصل های مشخص شده و نیات واقفان هزینه می شود.

رئیس اداره اوقاف وامور خیریه قائمشهر با اعلام اینکه اداره کل اوقاف مازندران در شهر سامرا موکب حضرت علی اصغر را راه اندازی کرد ، افزود: سه موکب شهرستان قائمشهر به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی می کنند که این اداره 500  میلیون ریال به این مواکب کمک کرد.

فتحی در پایان به برگزاری مراسم جاماندگان اربعین حسینی از حسینیه عاشقان ثارالله تا بقعه امام زاده محمد قائمشهر اشاره کرد و گفت: یک موکب اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان در بقعه این امامزاده برپا می شود تا ازجاماندگان پیاده روی اربعین حسینی پذیرایی کنند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار