طنین نوای عاشقی در قائمشهر\

طنین نوای عاشقی در قائمشهر

  • کد خبر: 2111103451
  • چاپ
  • انتشار: 15 شهریور 1402 - 17:55

امروز طنین و نوای عاشقی جاماندگان اجتماع بزرگ پیاده روری اربعین در قائمشهر ، عشق به خاندان پیامبر (ص) و امام حسین (ع) را به نمایش گذاشت.

خبرنگار : مونا معینی

به گزارش استناد نیوز، مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی ساعت ۹و نیم امروز (چهارشنبه ۱۵ شهریورماه) از حسینیه عاشقان ثارالله آغاز شد.

 

عزادران حسینی از ساعتی پیشتر از شروع این مراسم در حال پیوستن به مسیر پیاده‌روی «لشکر حسین (ع)» بودند تا خود را به میعادگاهشان برسانند.

 دلدادگان ابا عبدالله الحسین علیه السلام با پیمودن مسیر تا بقعه امام‌ زاده محمد به پیاده روی پرداختند. 

موکب های برپاشده در طول مسیر پیاده روی خدمات پذیرایی به زائران اربعین حسینی را پرداختند .

آیت الله علی معلمی نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، فرماندار و معاونان ، فرمانده سپاه ناحیه قائمشهر، اقشار مختلف مردم همراه با عزاداری و سینه زنی در این مراسم حضور داشتند و دلدادگان اباعبدالله الحسین علیه السلام شعار های لبیک یا حسین لبیک یا زهرا سردادند.

اوقاف

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قائمشهر در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار استناد نیوز با اعلام اینکه آئین پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی از حسینیه عاشقان ثارالله تا بقعه امام زاده محمد این شهرستان با حضور پرشور مردم برگزار شد، گفت : امسال اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قائمشهر در روز اربعین در بقعه امام زاده محمد پذیرای عزاداران حسینی است.

علی فتحی از برپایی چندین موکب برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی اشاره ای کرد و گفت: همچنین دو هزار پرس غذا بین اقشار مختلف مردم توزیع شد.

وی اعلام کرد: برای طعام دهی و پذیرایی ۳۵ میلیون تومان از محل درآمد موقوفات هزینه شد .

رئیس اداره اوقاف قائمشهر بیان کرد: امیدواریم سال آینده مراسم باشکوه تری را برگزار کنیم تا شاهد خیل عظیم جمعیت باشیم.

فتحی این نوید را داد تا با احیا شدن موقوفات بتوانند مراسمات باشکوه تری را از اول محرم تا صفر برپا کنند.

رئیس اداره اوقاف قائمشهر در پایان از مردم خواست تا حقوق موقوفات را به موقع پرداخت کنند و گفت : با پرداخت به موقع حقوق موقوفات ما هم می‌توانیم نسبت به برگزاری عزاداری باشکوه تر اقدام کنیم و همچنین به نیازمندان بیش از پیش کمک کنیم.

اوقاف

اوقاف



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار