کسب مدال های قهرمانی تک لیفت، اثبات پرافتخار آفرینی بانوان ورزشکار قائمشهر\

کسب مدال های قهرمانی تک لیفت، اثبات پرافتخار آفرینی بانوان ورزشکار قائمشهر

  • کد خبر: 2111103475
  • چاپ
  • انتشار: 22 شهریور 1402 - 19:13

هیات ورزشی نوپای بدنسازی قائمشهر هر چند سابقه تاسیس و فعالیت آن به انگشتان یک دست هم‌ نمی رسد اما بانوان رشته های ورزشی آن با کسب عناوین در میادین قهرمانی خود را در جایگاه یکی از مدعیان مدال آوری در رشته های ورزشی استان مازندران و کشور اثبات کردند .

 

خبرنگار: مونا معینی

«ضربان» ورزش قهرمانی لیفت در دست بانوان 

به گزارش استناد نیوز، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان قائمشهر  با اشاره به موفقیت های خوب باشگاه ورزشی «ضربان» در پرورش قهرمانان رشته ورزشی تک لیفت، گفت که از زحمات شما بانوان که در مسابقات تک لیفت قهرمانی که در قم برگزار شد بسیار خوش درخشیدید، تقدیر و تشکر می کنم.

فرشاد آذری  روز چهارشنبه در دیدار ورزشکاران ، مربی ، رئیس و نائب رئیس هیات بدنسازی این شهرستان ، افزود:در کسب این موفقیت تلاش های  مریم سعادتمند مربی تیم حائز اهمیت است و توانست در باشگاه خود نیروهای خوب و قدرتمندی را به جامعه ورزش تحویل دهد.

باشگاههای ورزشی قوی سکوی پرتاب ورزشکاران در عرصه قهرمانی

وی با اعلام اینکه این بانوی مربی در باشگاه ورزشی ضربان توانست چنین نیروهایی پرورش دهد اظهارداشت : این مجموعه یکی از باشگاه های قهرمان پرور شهرستان به شمار می رود .

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان قائمشهر اظهار داشت: عرصه ورزش قهرمانی عرصه ای وسیع برای پرورش و درخشش قهرمانان مرد و زن است.

وی با  اشاره به اینکه استرس یکی از معضلاتی است که ورزشکاران با آن دست و پنجه نرم می کنند، افزود: این مربیان هستند که با صحبت و آموزش های درست استرس را در ورزشکاران کم می کنند.

آذری خاطرنشان کرد : میدانم که به ورزشکاران اجحاف می شود اما از شما می خواهم تا تنها به قهرمانی فکر کنید، اما از شما ورزشکاران می خواهم تا حاشیه ها را از خود دور کنید و تنها به آمادگی جسمانی خود برای تمرین و حضور در مسابقات تمرکز کنید.

رئیس اداره ورزش و جوانان قائمشهر خطاب به بانوان ورزشکار گفت: شما از پتانسیل های بالایی برخوردار هستید تنها به مدال آوری و قهرمانی فکر کنید تا همیشه سرافزار باشید.

ورزش

لیفت ، رشته نوپا اما با پتانسیل فراوان

رئیس هیات بدنسازی شهرستان قائمشهر در این دیدار با اعلام اینکه چهار رشته فعال زیر مجموعه این هیات است، گفت: مچ اندازی با بیش از چهار سال، پاورلیفتینگ با 2 سال و رشته فیتنس هم با یک سال و نیم سابقه از زیرمجموعه های این هیات است که تاکنون اقدامات اولیه برای پیشرفت این کمیته ها انجام شده است.

سعید ناظری با اعلام اینکه در عرصه های مختلف استانی، کشوری ورزشکاران ما خوش درخشیدند و صاحب مقام شدند، افزود:چند روز آینده انتخابی جهانی را داریم و در این عرصه هم ما نماینده خواهیم داشت که به این مسابقات اعزام می شوند.

وی با اشاره به اینکه ورزش بانوان برای بنده الویت است، گفت: تا جایی که در توانم باشد از ورزش بانوان حمایت خواهم کرد .

مدال تک لیفت کشوری در دست ورزشکار قائمشهری

حنانه حیدری بازیکن تیم ضربان که در مسابقات تک لیفت جهانی شرکت کرد موفق به کسب دو مدال طلا و یک مدال نقره شد.

این بازیکن در وزن منفی 80 در رده سنی جوانان در مرحله بدون لوازم 155 کیلو، با لوازم 155 و در آلفن هم 152.5 شرکت کرد.

حنانه حیدری گفت موفقیتم را مدیون زحمات خانم سعادتمند مربی و مدیر باشگاه هستم بنابراین از ایشان تشکر می کنم.

ورزش

«ضربان» ورزشگاه تک خال قهرمان پرور شهرستان

مریم سعادتمند مربی و مسئول باشگاه ضربان با اعلام اینکه از تعداد افراد اعزام شده از این باشگاه به مسابقات تعداد چهار نفر موفق به کسب مدال های رنگارنگ شدند، گفت:  حنانه حیدری با وجود خستگی راه اما سنگ تمام گذاشت و در این مسابقات موفق شد تا مدال های خوش رنگی را کسب کند.

وی افزود: بنده هم در این مسابقات موفق به کسب دو مدال نقره شده است.

این مربی با اعلام اینکه ورزشکاران ما بسیار جنگجو هستند، گفت: ورزشکاران ما با اندک تجهیزات و امکانات توانستند در این مسابقات جهانی خوش بدرخشند و صاحب مدال های رنگارنگی شوند  که از تک تک آنان تقدیر و تشکر می کنم.

بانوان مدال آور قائمشهر بشناسید

مونا سیر در وزن منفی 60 کیلوگرم موفق به کسب مدال برنز شد.

 احمدی هم دیگر ورزشکار اعزام شده به این مسابقات بود که در وزن منفی 80 کیلوگرم  موفق به کسب مقام برنز کشوری شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار