تداوم خدمت به دانش آموزان محروم قائمشهر/گسترانده شدن چتر مهربانی بر سر ۱۶هزار و ۵۰۰ دانش آموز محروم مازندران\

تداوم خدمت به دانش آموزان محروم قائمشهر/گسترانده شدن چتر مهربانی بر سر ۱۶هزار و ۵۰۰ دانش آموز محروم مازندران

  • کد خبر: 2111103519
  • چاپ
  • انتشار: 05 مهر 1402 - 14:07

همه ساله با آغاز سال تحصیلی برنامه جشن عاطفه ها با مشارکت جمعی از دستگاههای اجرایی و فرهنگی با هدف تامین و تهیه نوشت افزار و هزینه تحصیل دانش آموزان محروم برگزار می شود امسال نیز برای حمایت از ۱۶هزار و ۵۰۰دانش آموز محروم مازندران این جشن آغاز شد .

 

خبرنگار: مونا معینی 

 به گزارش استناد نیوز، به همین منظور پویش تهیه یک هزار و ۱۰۰   بسته نوشت افزار توسط کمیته امداد امام‌خمینی (ره) قائمشهر در حسینیه ثارالله این شهرستان برپاشد.

گسترانده شدن چتر مهربانی بر سر ۱۶هزار و ۵۰۰ دانش آموز محروم مازندران

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی اداره کل کمیته امداد مازندران  تعداد دانش آموزان زیر پوشش این نهاد را ۱۶ هزار و ۵۰۰ نفر اعلام کرد و گفت که با کمک همه دستگاه ها از جمله آموزش و پرورش، اصناف، بسیج سازندگی و با هم افزایی صورت گرفته قرار است تا برای همه این دانش آموزان لوازم التحریر آماده شود .

مهدی رحمان زاده  افزود :  امسال با اجرای پویش «آینده ساز باشید» ۱۰۰ درصد مشارکت مردمی را داشته ایم تا بتوانیم در خدمت همه دانش آموزان باشیم .

وی با بیان اینکه خیران پارسال  ۱۷ میلیارد تومان برای کمک به دانش آموزان محروم پرداخت کردند گفت که امسال این رقم به  ۲۵ میلیارد تومان رسید و  پیش بینی می کنیم  تا  ۴۰ میلیارد تومان افزایش یابد.

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد مازندران با اشاره به پایگاه های مستقر در سطح این استان گفت: در کل استان مازندران ۱۰۲ پایگاه جمع آوری داشته ایم و زنگ عاطفه ها هم در تمام مدارس کشور نواخته شد تا دانش آموزان بتوانند به دانش آموزان نیازمند کمک کنند .

این جشن از ۱۵ شهریور شروع و تا ۱۵ مهر ادامه خواهد داشت .

کمیته امداد

رئیس کمیته امداد شهرستان قائمشهر در این مراسم با اعلام اینکه  ۱۱۰۰ هدیه لوازم التحریر برای دانش آموزان تحت حمایت کمیته امداد تهیه شده است، گفت: در سال ۱۴۰۲ نیز به همت خیرین، مراکز نیکوکاری، آموزش و پرورش و اداره اوقاف و امور خیریه توانسته ایم برای ۱۴۰۰ دانش آموز تحت پوشش خود حداقل بک بسته هدیه لوازم التحریر آماده و تقدیم کنیم .

جمال یعقوبی افزود : البته این اهدا ادامه خواهد داشت و فقط لوازم التحریر نیست بلکه  قرار است مبالغی به صورت نقدی به حساب این دانش آموزان واریز شود .

وی گفت : همچنین برای تعدادی از این دانش آموزان پوشاک و کفش تهیه شده که تا چند روز آینده اهدا خواهد شد.

رئیس کمیته امداد شهرستان قائمشهر  ارزش ریالی این تعداد بسته را ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت که  کمک ها همچنان ادامه دارد.

یعقوبی در پایان با اشاره به اینکه چهارم مهرماه  نیز زنگ جشن عاطفه ها همزمان با سراسر کشور در مدارس این شهرستان  نواخته شد ، گفت: حس نوعدوستی بین دانش آموزان باعث کمک به دانش آموزان نیازمند شده است.

 کمیته امداد



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار