پرچم نساجی بالاست/ اختصاص 10 دستگاه اتوبوس و ون برای اعزام هوادارن\

پرچم نساجی بالاست/ اختصاص 10 دستگاه اتوبوس و ون برای اعزام هوادارن

  • کد خبر: 2111103540
  • چاپ
  • انتشار: 10 مهر 1402 - 16:21

شهرداری قائمشهر با اجرای ایده برافراشتن پرچم تیم فوتبال نساجی مازندران پیش از آغاز مسابقه با تیم«الهلال» عربستان انگیزه ای مضاعف به هواداران و‌ بازیکنان این تیم داد.

 

خبرنگار : مونا معینی 

به گزارش استناد نیوز، تیم فوتبال نساجی مازندران فردا شب از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف الهلال عربستان می‌رود تا نخستین مسابقه خانگی‌اش در لیگ قهرمانان آسیا را مقابل نیمار جونیور و یارانش برگزار کند.

تقابلی که با توجه به برد نساجی در دیدار نخست مقابل مومبای سیتی هند و صدرنشینی تیم مازندرانی در جدول گروه D برای شاگردان سید مهدی رحمتی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار و برای الهلالِ پرستاره نیز با توجه به کسب یک امتیاز از مسابقه نخست، این مسابقه بسیار پراهمیت است.

در میان تمام تلاش و تکاپوی بازیکنان و کادر تیم نساجی برای حضور درخشان و پرقدرت در این بازی،مهندس کاظم علیپور که سکان مدیریت شهری این تیم ریشه دار کشور را برعهده دارد ،دست به ابتکار نو زد .

امروز دوشنبه یک روز قبل از آغاز بازی با الهلال براساس هماهنگی های انجام شده پرچم تیم در سطح شهر چرخانده شد.

شهرداری قائمشهر

همچنین با حضور سیل عظیم هواداران این تیم پرچم قرمز نساجی مازندران در میدان امام خمینی (ره) قائمشهر برافراشته شد تا بدین طریق در جلوی دیدگان همه بدانند که پرچم این تیم همیشه بالاست .

شهرداری قائمشهر

شهردار قائمشهر در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار استناد نیوز ضمن آرزوی موفقیت برای تیم نساجی مازندران در دیدار پیش رو گفت که برای تقویت روحیه بازیکنان برنامه برافراشتن پرچم در یکی از میادین اصلی شهر انجام ‌شد.

کاظم علیپور افزود: همچنین برنامه ریزی برای اعزام هواداران تیم در قالب ده دستگاه که ۵ تا اتوبوس و۵ تا ون در نظر گرفته شد، انجام شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه شهرداری قائمشهر برای حمایت از این تیم ریشه دار تلاش کرده است، گفت که نمونه هایی از این کار در برافراشتن پرچم و اعزام هواداران است که انجام شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار