کارگاه آموزشی موقوفه دکتر علینقی کنی در قائمشهر افتتاح شد/۳۱۲ وقف جدید در مازندران\

کارگاه آموزشی موقوفه دکتر علینقی کنی در قائمشهر افتتاح شد/۳۱۲ وقف جدید در مازندران

  • کد خبر: 2111103553
  • چاپ
  • انتشار: 13 مهر 1402 - 13:55

در چهارمین روز از هفته وقف کارگاه آموزشی موقوفه دکتر علینقی کنی با حضور مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران، مدیر کل فنی و حرفه ای مازندران، فرمانده سپاه قائمشهر، فرماندار قائمشهر، رئیس اوقاف و امور خیریه قائمشهر و مسئولین افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

خبرنگار : مونا معینی

به گزارش استناد نیوز، کارگاه آموزشی موقوفه دکتر علینقی کنی در فضایی به مساحت ۵۰۰ متر مربع و با سرمایه گذاری ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

۳۱۲ وقف جدید در مازندران

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران در این مراسم  از ایجاد ۳۱۲ وقف جدید در مازندران خبر داد و گفت: وقتی مردم از منافع موقوفات اطلاع داشته باشند، به این سمت سوق پیدا می کنند.

حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی با اعلام اینکه وقف یکی از برجسته ترین مصادیق احسان است، گفت: وقف سرمایه گذاری، در بانک الهی است که انسان می تواند برای خود ذخیره کند .

وی با اشاره به اینکه وقف یک فرهنگ غنی الهی است که انسان به وصیت پیامبر اکرم (ص) عمل کرده است، گفت کسی که مالش را وقف می‌کند یعنی دیگران را در مالش شریک می کند .

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران  با اعلام اینکه واقف نامش ماندگار است ، گفت:  انسان واقف زنده است و وقف معامله با خدا است .

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان های قائمشهر و سیمرغ در این مراسم از مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران بابت این پروژه تقدیر و تشکر کرد و گفت : در چهارمین روز هفته وقف این مدرسه در فضایی به مساحت ۵۰۰ متر مربع و با سرمایه گذاری ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

علی فتحی گفت: تمام هزینه ها اعم از تجهیزات و امکانات این هنرستان از محل موقوفه دکتر علینقی کنی پرداخت می شود.

وی عملیات اجرایی این طرح را سال 98 اعلام کرد و گفت به دلیل بیماری کرونا مدتی در اجرای این پروژه وقفه ایجاد شد اما در هیجده ماه گذشته پیمانکار ساخت این طرح را برعهده گرفت که هم اکنون شاهد افتتاح این طرح هستیم.

در پایان مراسم همایش وقف ، احسان ماندگار با اهدا لوح تقدیر و شاخه گل از حاضرین تجلیل به عمل آمد.

وقف



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار