بیمارستان شهدای زیراب صاحب بخش ویژه قلب می شود\

بیمارستان شهدای زیراب صاحب بخش ویژه قلب می شود

  • کد خبر: 2111103594
  • چاپ
  • انتشار: 23 مهر 1402 - 12:47

عملیات اجرایی بخش قلب ( سی سی یو ) بیمارستان شهدای زیراب امروز همزمان با سفر شهرستانی استاندار مازندران آغاز شد.

خبرنگار : مونا معینی

به گزارش استناد نیوز،  بیمارستان شهدای زیراب از سال 1366 با 40 تخت در بخش های داخلی ، اطفال ، زنان و مراقبت های ویژه ICU و دیالیز فعالیت خود را آغاز كرد و با اجرای طرح توسعه تعداد این تخت ها به 50 تخت افزایش یافته است. 

این بیمارستان تنها بیمارستان موجود در سوادکوه است که بدلیل قرار گرفتن در جاده ترانزیتی سوادکوه علاوه بر خدماتدهی به بیماران شهرستان های سوادکوه و سوادکوه شمالی می بایست به مصدومان سوانح جاده ای نیز خدماتدهی می کند.

در سفر شهرستانی استاندار مازندران به سوادکوه و کلنگ زنی بخش قلب به نوعی گره یکی از معضلات و مشکلات این بیمارستان قدیمی مازندران باز می شود. 

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مازندران در آیین کلنگ زنی سی سی یو بیمارستان شدای زیراب گفت: با توجه به نیاز شهروندان این بخش در بیمارستان راه اندازی می شود.

فرهاد غلامی افزود: برای ساخت این بخش مهم و حیاتی بیمارستان شهدای زیراب طی توافق صورت گرفته میان دانشگاه علوم پزشکی مازندران ،‌مجمع خیران سلامت مازندران و زیراب این طرح آغاز شده است.

وی توضیح داد: بخش قلب این بیمارستان د رسه طبقه ،‌هر طبقه 450 با مشارکت 10 میلیارد تومانی خیران و اعتبارات علوم پزشکی ساخته می شود.

وی مدت زمان اجرای آن را یک سال عنوان کرد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار