خسارت سیل عباس آباد ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برآورد شد\
  • استاندار مازندران؛

خسارت سیل عباس آباد ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برآورد شد

  • کد خبر: 2111103673
  • چاپ
  • انتشار: 14 آبان 1402 - 11:28

استاندار مازندران گفت: طبق برآورده‌های اولیه خسارت ناشی از سیلاب روز گذشته در شهرستان عباس آباد در غرب مازندران  بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است.

خبرنگار : مریم معینی 

به گزارش استناد نیوز، سید محمود حسینی پور روز یکشنبه درحاشیه بازدید از مناطق سیل زده غرب مازندران در گفت و گو با خبرنگاران با اعلام اینکه خوشبختانه هیچ تلفات جانی براثر وقوع سیلاب نداشته ایم، افزود: سیل روز گذشته ۶ پل در منطقه عباس آباد خسارت وارد کرده است. 

وی گفت: سیلاب به اراضی کشاورزی و همچنین ۲۰ واحد مسکونی خسارت وارد کرده است .

استاندار مازندران با اعلام اینکه طبق برآورده‌های اولیه خسارت ناشی از سیلاب روز گذشته در شهرستان عباس آباد بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است، گفت که البته کارشناسان در حال بررسی هستند .

حسینی پور اعلام کرد : سیل در منطقه عباس آباد. دو خودرو را با خود برد و همچنین به برخی از راه های مواصلاتی هم خسارت وارد کرد.

استاندار مازندران از مسئولین امر و فرماندار به دلیل اقدامات پیشگیرانه تقدیر و تشکر کرد .

حسینی پور در پایان با اعلام اینکه یکی از مباحثی که باید به صورت جدی مورد توجه قرار بگیرد، آسیب شناسی نسبت به سازه های انجام شده در مسیرهای رودخانه و پل ها است گفت که در این بازدید مشاهد شده این بوده که همه کارهای عمرانی مربوط به اتمام نرسیده و نیمه کاره رها می شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار