ناشناخته های اتومبیلرانی را در نمایشگاه ورزش مازندران ببینید\

ناشناخته های اتومبیلرانی را در نمایشگاه ورزش مازندران ببینید

  • کد خبر: 2111103715
  • چاپ
  • انتشار: 24 آبان 1402 - 08:56

هیات ورزشی اتومبیلرانی بدلیل شرایط ویژگی های کاری که دارد در بین جامعه آنچنان شناخته شده نیست.

خبرنگار : مونا معینی 

برگزاری نمایشگاه تخصصی ورزشی مازندران در قائمشهر زمینه ای را فراهم آورد تا این هیات ورزشی امکانات خود از قبیل موتور ، ماشین های کلاسیک و آفرود را در معرض دید عموم قرار دهد.

رئیس هیات اتومبیلرانی و موتورسواری قائمشهر به عنوان یکی از هیات ها در نمایشگاه تخصصی ورزشی مازندران که در نمایشگاه بین المللی قائمشهر برپا شد حضور یافت در گفت‌وگو با خبرنگار استناد نیوز افزود: برای اولین بار است که این نمایشگاه برپا می شود و ماهم برای بازدید علاقه مندان خودروهای کلاسیک، موتور سنگین و آفرود را به معرض دید همگان قرار داده ایم تا از این بازدید ها لذت ببرند .

رئیس خودرو کلاسیک استان مازندران با اعلام اینکه ۲۰ نفر عضو کمیته سافاری گردشگری ، ۱۰ نفر عضو کمیته آفرود هستند ، ادامه داد : حدود ۴۰ نفر خودرو کلاسیک، ۳۰ نفر موتور سنگین دارند و همچنین ۱۵ نفر در کمیته کراس حضور دارند .

محمدی با اعلام اینکه امروز بعدازظهر افرادی از این شهرستان به مسابقات آفرود گردشگری اعزام می شوند گفت که این مسابقات به صورت کشوری در استان گیلان برگزار می شود.

وی به کمیته سافاری گردشگری اشاره ای کرد و گفت که افراد می توانند در این کمیته با ما همکاری کنند و علاوه بر همکاری می توانند ماهی یکبار از این ماشین ها به منطور کویر نوردی و صحرا نوردی استفاده کنند.

محمدی در پایان با اشاره به اینکه کمیته آفرود خطرساز است، گفت : ماشین ، زمین مسابقه و افراد شرکت کننده همه بیمه هستند و تاکنون در این زمینه با مشکلاتی مواجه نبوده ایم .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار