بیمارستان های ناایمن تهران اخطاریه دریافت کردند\
  • رئیس شورای شهر تهران؛

بیمارستان های ناایمن تهران اخطاریه دریافت کردند

  • کد خبر: 2111103858
  • چاپ
  • انتشار: 19 دی 1402 - 10:32

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: برای برخی بیمارستان‌های قدیمی و فرسوده پایتخت که ناایمن هستند از سوی مدیریت شهری اخطاریه ارسال شده است.

به گزارش استناد نیوز، مهدی چمران روز سه‌شنبه در حاشیه جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برخی بیمارستان‌های تهران خیلی قدیمی هستند یا خوب ساخته نشده‌اند که به همین خاطر نا ایمن بوده و به آنها اخطار داده شد.

وی ادامه داد: در واقع به آنها اخطار داده شده که یا مقاوم سازی یا بازسازی کنند البته بیمارستان‌های جدید مقاوم و ایمن هستند ولی بیمارستان مثل شهدای تجریش مقاوم است اما پارکینگ ندارد.

چمران در مورد کاهش تعداد ساختمان‌های ناایمن تهران هم افزود: فهرستی تهیه و با همکاری دادستانی اقداماتی انجام شد لذا از تعداد ساختمان‌های ناایمن درجه یک تهران کاسته شد، این ساختمان‌های درجه یک بیش از ۱۰۰ مورد بود که تعدادی از آنها تعطیل و یک سری هم شروع به ایمن سازی کردند.

وی همچنین در خصوص استفاده از موتورسیکلت‌های برقی هم اضافه کرد: قرار است ابتدا این موتورها برای پرسنل شهرداری که از موتور برای خدمت رسانی استفاده می‌کنند، تهیه شود سپس مردم هم می‌توانند از آنها تهیه کنند.

چمران با پیشنهاد به شرکت‌های داخلی برای رفتن به سمت و سوی تولید موتورهای برقی، گفت: از ویژگی‌های این موتورها اینکه با برق منزل هم شارژ می‌شوند لذا می‌توان شب هنگام آن را شارژ و روز بعد استفاده کرد.

وی همچنین از بررسی نامگذاری معبری در تهران به نام دانشجوی شهید حادثه تروریستی کرمان (شهیده فائزه رحیمی) در جلسه امروز خبر داد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار