اوج رذالت دشمن در چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی پدیدار شد\

اوج رذالت دشمن در چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی پدیدار شد

  • کد خبر: 2111103860
  • چاپ
  • انتشار: 19 دی 1402 - 11:20

 معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مازندران ضمن اظهار تاسف از شهادت جمعی از هموطنان عزیز در حاثه گلزار شهدای کرمان، گفت: اوج رذالت دشمن را در چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی دیدیم و قطعا سربازان گمنام انتقام سختی از آنان خواهند گرفت.

به گزارش استناد نیوز، دکتر سروری در مراسم اختتامیه بیست‌وهفتمین جشنواره قرآن و عترت در مجتمع دانشگاهی پیامبر اعظم(ص) دانشگاه، به تشریح جزئیات بخش های مختلف جشنواره پرداخت و خاطرنشان کرد: تعداد کلی ثبت نام کنندگان در تمامی بخش‌ها، دو هزار و ۲۳ نفر بوده که نسبت به دوره قبل۳۰ درصد رشد داشتیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، از ثبت‌نام ۷۳۹ آقا و یک‌هزار و ۳۰۰ خانم در این رویداد قرآنی خبر داد و گفت: ثبت‌نام شوندگان از دانشجویان، اعضای هیأت علمی، اساتید و کارمندان دانشگاه علوم پزشکی مازندران بودند که جهت حضور در این جشنواره نام‌نویسی کردند.

وی افزود: هم‌اکنون در حال ثبت‌نام جشنواره بیست و هشتم قرآن و عترت هستیم که امیدواریم شاهد جشنواره‌ای پرشورتر از جشنواره بیست‌وهفتم باشیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مازندران متذکر شد: آخرین مهلت ثبت نام جشنواره بیست و هشتم، پایان دی‌ماه خواهد بود.

دکتر سروی همچنین ضمن گرامیداشت روز شهدای دانشجو اظهار کرد: حماسه‌ ۱۶ دی‌ ۱۳۵۹ به فرماندهی شهید علم‌الهدی و مجاهدت همرزمان دانشجویش در امتداد وقایعی چون ۱۶ آذر ۱۳۳۲ است که نشانگر تعهد انقلابی و نقش آفرینی فعالانه دانشجویان در مسیر تحقق آرمان‌های اسلامی و انقلابی و در دفاع از حریم ارزش‌ها و تمامیت ارضی ایران اسلامی می باشد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار