ورود ۲۷۳۵ مسافر نوروزی به شهرستان سیمرغ\

ورود ۲۷۳۵ مسافر نوروزی به شهرستان سیمرغ

  • کد خبر: 2111104084
  • چاپ
  • انتشار: 14 فروردين 1403 - 14:53

فرماندار شهرستان سیمرغ از ورود ۲ هزار و ۷۳۵ مسافر نوروزی از ابتدای تعطیلات تاکنون در این شهرستان خبر داد.

به گزارش استناد نیوز، لهراسب رحمتی بهمنانی روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران، افزود : ۱۳ کمیته در ستاد سفر این شهرستان برای ارائه خدمات به مسافران نوروزی تشکیل شد.

وی از فعالیت یک ایستگاه نوروزی در ابتدای شهر کیاکلا خبر داد و گفت : برای اداراتی همچون هلال احمر ، میراث فرهنگی، شهرداری و بهزیستی غرفه برپا شد تا به مسافران نوروزی خدمات ارائه دهند .

فرماندار شهرستان سیمرغ بیان کرد: برای اسکان مسافران نوروزی مدرسه شهید کشوری با هشت کلاس درس فراهم شد و همچنین برای رفاه حال مسافران و گردشگران هم مدرسه آیت الله خامنه ای و نمازخانه آموزش و پرورش هم به حالت آماده باش درآمدند.

رحمتی در ادامه با اشاره به اینکه در ایام ماه مبارک رمضان و در ایام شبهای قدر و ولادت امام حسن مجتبی (ع) سه مرحله افطاری ساده برپا شد، افزود: افطاری ساده در این ایام با همکاری آستان قدس، هیات رزمندگان، جامعه زنان، دفتر امام جمعه و فرمانداری برپا شد و ۲ هزار پرس غذا توزیع شد.

فرماندار شهرستان سیمرغ در پایان گفت: در ایام ماه مبارک رمضان سرو غذا در رستوران ها و اغذیه فروشی ها هم براساس دستورالعمل ابلاغی است و برای اغذیه فروشی های درون شهری تا دو ساعت قبل از افطار ممنوع می باشد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار