۱۱۲ برنامه ویژه قرآنی در دو شهرستان برگزار شد\
  • رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه و سوادکوه شمالی:

۱۱۲ برنامه ویژه قرآنی در دو شهرستان برگزار شد

  • کد خبر: 2111104116
  • چاپ
  • انتشار: 27 فروردين 1403 - 14:48

حجت‌الاسلام صداقتی گفت در ماه رمضان ۱۱۲ برنامه ویژه قرآنی برگزار شد و طرح " مسطورا" نیز ادامه دارد.

به گزارش استناد نیوز از سوادکوه ، حجت الاسلام مهدی صداقتی رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه و سوادکوه شمالی در جمع خبرنگاران ضمن تجلیل از اقدامات سپاه‌ پاسداران برای تنبیه رژیم صهیونیستی با طرح «وعده‌ صادق» با توجه به برگزاری برنامه‌های قرآنی، دینی و فرهنگی در ماه مبارک رمضان در دو شهرستان، خاطرنشان کرد : در اجرای برنامه‌های قرآنی، دینی و فرهنگی در دو شهرستان همکاری و همراهی همگان را شاهد بودیم و جای تقدیر دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی با اشاره به طرح‌های ویژه از ادامه این طرح‌ها خبر داد و افزود: در ماه رمضان امسال برنامه‌ها با محوریت طرح «زندگی با آیه‌ها» یا طرح «مسطورا» بود که این طرح ادامه دارد و آیات منتخب برای قرائت، حفظ، سخنرانی، پیک کودک و نوجوان و هنری است.

صداقتی، یادآور شد:جلسات مختلف درون‌سازمانی و جلسات شهرستانی، رونمایی از طرح «مسطورا»، فضاسازی در میادین، تشریح طرح‌های ماه مبارک رمضان در خطبه‌های نماز جمعه، نوروز‌گاه، اماکن دینی، ایستگاه قطار شهرستان و رایزنی با مبلغان برای تشریح برنامه‌های ماه رمضان، توزیع کتب و بروشورهای ماه رمضان برای جامعه هدف، استفاده از توانمندی‌های دانش‌آموزی برای برگزاری محافل و جشن روزه‌اولی، برگزاری ویژه طرح «مسطورا» برای 70 دانش‌آموز و همکاری با ستاد نوروزگاه شهرستان در اجرای برنامه‌های مشترک بخشی از برنامه‌های ماه رمضان در دو شهرستان‌ بود.

وی عنوان کرد: تعداد ۱۱۲ برنامه ویژه قرآنی شامل ۵۳ جلسه جزء‌خوانی، ۵۳ محفل قرآنی و ۶ کرسی تلاوت و تفسیر در دو شهرستان‌ برگزار شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی، اظهار داشت: تعداد ۲۹ جلسه جزءخوانی در سوادکوه و ۲۴ جلسه جزءخوانی در سوادکوه‌شمالی، ۳۹ محفل قرآنی در سوادکوه و ۱۴ محفل قرآنی در سوادکوه‌شمالی و همچنین ۴ کرسی تلاوت در سوادکوه و ۲ کرسی تلاوت در سوادکوه‌شمالی برگزار شد.

صداقتی افزود: بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ پوستر، بنر و کتاب ویژه ماه مبارک رمضان در سوادکوه توزیع شد و ۵۵ اعزام مبلّغ که شامل ۲۶ اعزام در سوادکوه‌شمالی و ۲۹ اعزام در سوادکوه و اعزام ۳ مبلّغه در سوادکوه‌شمالی و ۲ مبلّغه در سوادکوه را داشتیم.

وی یادآور شد: همچنین فعال‌بودن ۶۵ نقطه تبلیغی، ۱۸جلسه خانگی قرآنی، ۱۹ مرکز قرآنی، ۲۰هیأت مذهبی و ۵۷ مسجد در سوادکوه و سوادکوه‌شمالی داشتیم.

 

انتهای پیام/



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار