دامادی: نیروگاه زباله‌سوز تنها در حد یک شعار عمل نشده باقی مانده است\

دامادی: نیروگاه زباله‌سوز تنها در حد یک شعار عمل نشده باقی مانده است

  • کد خبر: 219461
  • چاپ
  • انتشار: 10 مهر 1398 - 17:41

استناد نیوز، نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت :پس از گذشت سال‌ها همچنان نیروگاه زباله‌سوز تنها در حد یک شعار عمل نشده باقی مانده است.

 

به گزارش استناد نیوز، دامادی در اعتراض به برخورد با مردم متحصن در منطقه چهاردانگه گفت: موضوع زباله نیاز به رسیدگی دارد و مسئولی که به نمایندگان توهین می‌کند باید پاسخگو باشد.

 محمد دامادی  اظهار داشت: اگر چه نیروی انتظامی مسئول برقراری نظم و امنیت است اما چماق باید به مدیری زده شود که به نمایندگان می‌گویند هارت و پورت می‌کنید و برای برطرف کردن مشکل زباله در مازندران اقدامی نکرده است.

وی با بیان اینکه بیش از یک ماه از تحصن و اعتراض مردمی مردم گویچاله چهاردانگه می‌گذرد، افزود: همچنان برخورد با مردم را شاهد هستیم.

وی با تاکید بر اینکه شیرابه‌ها در اراضی نفوذ کرده و برنج از این شیرابه‌ها تولید می‌شود، خاطرنشان کرد: تهدید زیست محیطی در منطقه چهاردانگه داریم و در این رابطه تلاش همگانی را باید شاهد باشیم.

دامادی با اشاره به طرح موضوع زباله چهاردانگه در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: پس از گذشت سال‌ها همچنان نیروگاه زباله‌سوز تنها در حد یک شعار عمل نشده باقی مانده است./ تسنیم



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار