در شهرستان قائمشهر خوابگاه دانش آموزان بی سرپرست ایجاد می شود\
  • وزیر آموزش و پرورش؛

در شهرستان قائمشهر خوابگاه دانش آموزان بی سرپرست ایجاد می شود

  • کد خبر: 2111101788
  • چاپ
  • انتشار: 20 اسفند 1400 - 19:50

وزیر آموزش و پرورش نماینده تام الاختیار رئیس جمهور در قائمشهر با اعلام اینکه بنا شد تا یکی از مدارس شهرستان قائمشهر با همت خیرین به خوابگاه و محیط آموزشی دانش آموزان بی سرپرست تبدیل شود، گفت: این خوابگاه برای دانش آموزان بی سرپرست در نظر گرفته شده است تا در این مکان به تحصیل بپردازند.

به گزارش استناد نیوز، دکتر یوسف نوری روز جمعه در جلسه شورای اداری شهرستان قائمشهر با بیان اینکه شعار دولت سیزدهم مردمی، عدالت و شفافیت است، افزود: مهم ترین ویژگی های دولت سیزدهم آیت الله رئیسی اخلاق مداری و دین داری است.

وی گفت: آیت الله رئیسی نسبت به مردم رئوف بوده و همیشه مشکلات مردم را مد نظر دارند چرا که کمک کردن و حل مشکلات مردمی باعث می شود تا خداوند هم به ما کمک کند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه امروز در شهرستان قائمشهر عملیات اجرایی ساخت مدرسه 6 کلاسه با همت خیرین آغاز شده است، افزود: همچنین مدرسه عاشورا این شهرستان که به نام شهید مدافع حرم محمد بلباسی نامگذاری شده است ان شاالله تا دهه فجر سال آینده به بهره برداری می رسد.

نوری با اعلام اینکه بنا شد تا یکی از مدارس شهرستان قائمشهر با همت خیرین به خوابگاه و محیط آموزشی دانش آموزان بی سرپرست تبدیل شود، گفت: این خوابگاه برای دانش آموزان بی سرپرست در نظر گرفته شده است تا در این مکان به تحصیل بپردازند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان قائمشهر 14 پروژه نیمه کاره آموزشی دارد، افزود: این پروژه ها تا 2 سال آینده تکمیل و به بهره برداری می رسد.

وزیر آموزش و پرورش با اظهار تأسف از حاکم بودن فرهنگ اداری، و وجود افراد فرهیخته بیکار، بیان کرد: بر روی مهارت آموزی جوانان کار نکردیم و بیکاری زیاد است، باید مراکز فنی و حرفه‌ای فعال شوند و با بکارگیری ظرفیت‌های کشاورزی و گردشگری و عملیات ساختمانی و حل معضل کارخانجات نساجی، زمینه جذب جوانان بیکار فراهم شود.

نوری در پایان با بیان اینکه به هیات دولت مشکلات زمین ورزشگاه وطنی قائمشهر، محل دفن زباله، زیرگذرها را انتقال خواهم داد، گفت: امیدواریم تا با تخصیص اعتبار این پروژه ها هر چه زودتر به سرانجام برسند.

تکمیل ورزشگاه وطنی قائمشهر نیازمند 25 میلیارد تومان اعتبار است

فرماندار شهرستان قائمشهر در این جلسه، افزود: تیم نساجی یکی از محبوب ترین تیم های کشور است که در شمال این خطه دارای لیگ برتر است.

یحیی یوسف پور با اعلام اینکه تاکنون برای ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر حدود 50 میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: برای تکمیل چمن طبیعی ورزشگاه وطنی و سکوی این ورزشگاه نیازمند 25 میلیارد تومان هستیم تا هر چه زودتر به بهره برداری برسد.

وی در خصوص بیمارستان جایگزین رازی قائمشهر، گفت که عملیات اجرایی ساخت این بیمارستان بیش از 10 سال آغاز شده و تاکنون بیش از 85 درصد هم پیشرفت فیزیکی دارد.

فرماندار شهرستان قائمشهر بیان کرد: برای تکمیل این بیمارستان هم 250 میلیارد ریال اعتبار نیاز است تا هر چه زودتر به بهره برداری برسد.

یوسف پور با ابراز نگرانی از دپوی ۷۰ هزار تن مرکبات در شهرستان قائم‌شهر، عنوان کرد: شرایط صادرات امسال فراهم نیست و از مسئولان استدعا داریم برای جلوگیری از متضرر شدن کشاورزان، تصمیمات لازم را اتخاذ کنند، سهم خرید مرکبات از قائم‌شهر امسال فقط ۸ هزار تن است.

فرماندار قائمشهر در پایان با اعلام اینکه استارت تقاطع شهید مهدوی این شهرستان از سال 88 زده شد و تاکنون هم 30 میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: برای تکمیل این پروژه نیازمند اعتبار ملی هستیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار