بهره مندی بیش از 41 هزار فعال رسانه ای کشور از خدمات بیمه تکمیلی\

بهره مندی بیش از 41 هزار فعال رسانه ای کشور از خدمات بیمه تکمیلی

  • کد خبر: 2111102533
  • چاپ
  • انتشار: 10 مهر 1401 - 14:12

همزمان با انتشار فراخوان نام نویسی بیمه درمان تکمیلی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه، بیش از ۴۱ هزار فعال حوزه فرهنگی، هنری و رسانه‌ای کشور برای بهره مندی از خدمات این نوع بیمه در سایت صندوق اعتباری هنر ثبت نام کردند.


به گزارش روز یک شنبه استناد نیوز، صندوق اعتباری هنر توجه به سلامت اصحاب فرهنگ و هنر و تأمین آرامش آنان به هنگام بروز بیماری ها را وظیفه خود می داند. از این رو ضمن تأمین و پرداخت بیش از نیمی از حق بیمه اعضا، تلاش می کند بهترین امکانات درمانی را برای اعضای خود مهیا کند.
بر اساس اعلام روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، تاکنون بیش از ۴۱ هزار هنرمند در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری، خبرنگاران، نویسندگان، روزنامه نگاران و فعالان قرآن و عترت عضو این صندوق، همراه با افراد تحت تکفل خود برای برخورداری از خدمات بیمه درمان تکمیلی سال ۱۴۰۲-۱۴۰۱ در این صندوق ثبت نام کردند.
پرداخت بیش از ۴۱ میلیارد تومان خسارت مستقیم بیمه درمان تکمیلی
در اجرای قرارداد سال ۱۴۰۱-۱۴۰۰ بیمه درمان تکمیلی با شرکت بیمه طرف قرارداد تاکنون به بیش از ۱۵۲ هزار و ۷۸۰ پرونده، رسیدگی و بیش ۴۱ میلیارد تومان خسارت پاراکلینیکی، بیمارستانی و دندانپزشکی (به جز معرفی نامه های صادر شده) به بیمه شدگان پرداخت شده است.
همچنین ۶۵ هزار و ۹۳۶ مورد معرفی نامه، صادر و از این تعداد ۴۱ هزار و ۲۷۴ معرفی نامه به مبلغ بیش از ۲۹میلیارد تومان تسویه شده است.

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار