کار تیمی در نساجی مازندران حرف اول را می زند/ مقابل گل گهر سیرجان بازی سختی را پیش بینی می کنیم\

کار تیمی در نساجی مازندران حرف اول را می زند/ مقابل گل گهر سیرجان بازی سختی را پیش بینی می کنیم

  • کد خبر: 2111102577
  • چاپ
  • انتشار: 20 مهر 1401 - 20:34

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با اعلام اینکه کار تیمی در نساجی حرف اول را می زند، گفت: در بازی مقابل گل گهر سیرجان بچه ها باید پرتلاش، دونده و مبارزگر باشند.

 

خبرنگار: سها سوهانیان

به گزارش استناد نیوز، حمید مطهری شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیم نساجی مقابل گل گهر سیرجان با بیان اینکه این تیم قابل احترامی است که سرمربی باتجربه و پرافتخاری بنام قلعه نویی دارد، افزود: به نظرم فوتبال ایران باید قدر امسال افرادی همچون قلعه نویی ها را بیشتر بداند.

وی با اعلام اینکه بازی فردا از لحاظ تاکتیکی و فیزیکی برای هر دو تیم بسیار سخت است، گفت: تیم گل گهر سیرجان را به خوبی رصد و آنالیز کرده ایم اما این دستورات تاکتیکی باید در زمین بازی اجرایی شود.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با بیان اینکه بچه های ما خیلی خوب تمرین کرده اند و در مسیر درستی قرار گرفته ایم، افرود: به نظرم تیم نساجی مازندران در مسیر پیشرفت است.

مطهری با اعلام اینکه آماده هستیم تا بازی خوب و قابل احترامی مقابل گل گهر سیرجان به نمایش بگذاریم، گفت: در بازی مقابل گل گهر سیرجان بچه ها باید پرتلاش، دونده و مبارزگر باشند و همچنین برای اهداف تیمی مان تلاش کنند.

وی با تاکید براینکه در بازی مقابل گل گهر سیرجان باید هوشمندانه عمل کنیم، بیان کرد: در طول بازی مقابل این تیم باید تمرکز کافی داشته باشیم تا بتوانیم نقاط قوت این تیم را شناسایی و از نقاط ضعف آنان هم به نفع خودمان استفاده کنیم.

مطهری با بیان اینکه کار تیمی در نساجی حرف اول را می زند، گفت: امیدواریم فردا بچه های ما مقابل تیم گل گهر سیرجان بازی خوبی را به نمایش بگذارند تا تماشاگران و بینندگان بتوانند از بازی لذت ببرند.

سرمربی تیم نساجی مازندران در پایان با اعلام اینکه همیشه سعی کرده ایم تا فوتبال خوب، روبه جلو و قابل احترامی را بازی کنیم، گفت: تفکرات من همیشه این است فوتبال رو به جلو، خوب و قابل احترام بازی کنیم تا بازیکنان، خودمان و تماشاگران لذت ببریم.

در هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران تیم گل گهر سیرجان از ساعت 17 روز پنج شنبه میزبان تیم نساجی مازندران در ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار