دانش آموزان مدرسه شبانه روزی در ساری دچار گازگرفتگی شدند/حال عمومی دانش آموزان خوب است\

دانش آموزان مدرسه شبانه روزی در ساری دچار گازگرفتگی شدند/حال عمومی دانش آموزان خوب است

  • کد خبر: 2111102809
  • چاپ
  • انتشار: 13 آذر 1401 - 05:57

شب گذشته 19 نفر از دانش آموزان پسر مدرسه شبانه روزی امام حسین (ع) بخش چهاردانگه ساری ، بر اثر انتشار گاز مونواکسیدکربن دچار مسمومیت شدند که حال آنان وخیم نیست.


به گزارش استناد نیوز، سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث مازندران، گفت: ساعت ۲۱:۱۵ دیشب ، با اعلام خبر گاز گرفتگی دانش آموزان یک مدرسه شبانه روزی در روستای وناجم واقع در منطقه چهاردانگه شهرستان ساری، بلافاصله پایگاه‌های اورژانس تاکام، کیاسر، و راهبند ساری و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس ، به محل حادثه اعزام شدند.
اشکپور افزود: در بررسی‌های انجام شده تیم‌های اورژانس اعزامی، مشخص شد که ۱۹ نفر دانش آموز پسر با میانگین سنی ۱۳ تا ۱۵ سال در اثر استنشاق گاز مونوکسید کربن دچار مسمومیت شدند که بلافاصله پس از انجام اقدامات درمانی پیش بیمارستانی اولیه، به بیمارستان‌های امام خمینی) (ره)، فاطمه زهرا (س) و بوعلی سینا شهرستان ساری منتقل شدند.
او گفت:در بین این افراد مصدومی با حال وخیم گزارش نشد.
فرماندار ساری هم افزود: ۱۹ نفر از دانش آموزان مسموم شده مدرسه شبانه‌روزی امام حسین(ع) برای بررسی بیشتر وضعیت و اطمینان از سلامت کامل آنان در بیمارستان‌های بوعلی، امام خمینی(ره) و فاطمه الزهرا(س) ساری پذیرش شدند.
محمد علی نوبخت ادامه داد: از این تعداد ۹ نفر در بیمارستان بوعلی، هفت نفر در بیمارستان امام خمینی(ره) و سه نفر در بیمارستان فاطمه الزهرا(س) مورد پذیرش قرار گرفتند.
فرماندار ساری گفت: با این دانش آموزان دیدار کردم که خوشبختانه مورد خاصی نداشتند اما برای اطمینان از سلامت کامل آنان، مراقب‌های لازم صورت می‌گیرد.
نوبخت بیان کرد: علت انتشار گاز مونواکسیدکربن، خراب شدن فن شوفاژخانه مدرسه بوده است. منبع ایرنا

 



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار