مدیران نسبت به جذب اعتبارات تلاش کنند/تکمیل دبیرستان عاشورا نیازمند۱۰ میلیارد تومان اعتبار است\
  • فرماندار قائمشهر؛

مدیران نسبت به جذب اعتبارات تلاش کنند/تکمیل دبیرستان عاشورا نیازمند۱۰ میلیارد تومان اعتبار است

  • کد خبر: 2111103226
  • چاپ
  • انتشار: 28 خرداد 1402 - 13:20

فرماندار قائمشهر با اعلام اینکه مدیران شهرستان باید هر چه زودتر اعتبارات مانده سال گذشته را جذب کنند، گفت:  دستگاه های مرتبط باید در راستای تحقق برنامه های این کمیته و جذب اعتبارات ابلاغی سال گذشته تلاش کنند و این اعتبارات به هیچ عنوان نباید برگشت بخورد چرا که قابل قبول نیست.

 خبرنگار: مونا معینی 

به گزارش استناد نیوز، جواد مولایی قرا روز یکشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان با اعلام اینکه در یک سال گذشته اعتبار مالی داشته اید اما برخی از دستگاه ها هنوز اعتبارات را به صورت کامل جذب نکرده اند بنابراین باید در این خصوص تلاش و پیگیری بیشتری کنند، افزود: صندلی خدمت به ما اعطا شد تا با پذیرفتن مسئولیت بتوانیم تلاش کنیم تا در حیطه های مختلف حقی از مردم ضایع نشود.

وی با اعلام اینکه امسال اعتباری برای نمایندگان پیش بینی شده است بنابراین از مدیران دستگاه های اجرایی خواست تا برای تکمیل پروژه های نیمه تمام علاوه بر اعتبارات کمیته برنامه ریزی از این اعتبارات هم استفاده کنند.

فرماندار قائمشهر در پایان با اشاره به اعتبارات سال آینده ، گفت: از مدیران دستگاه های اجرایی می خواهم تا نسبت به معرفی پروژه های سال آینده خود اقدام کنند.

تکمیل دبیرستان عاشورا نیازمند۱۰ میلیارد تومان اعتبار است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قائمشهردر این جلسه با اشاره به پروژه در حال ساخت دبیرستان عاشورا ، گفت: برای اتمام این طرح حدود ۱۰ میلیارد تومان  اعتبار نیاز است تا بتوانیم در  ۲۲ بهمن ماه امسال شاهد افتتاح و بهره برداری  این پروژه ملی باشیم.

عموزاده با اعلام اینکه پروژه دبیرستان ۶ کلاسه شهید هاشم زاده مراحل پایانی ساخت را طی می کند، افزود : تنها انشعابات این طرح باقی مانده  است که در صورت تامین اعتبار و همکاری دستگاه های مرتبط گاز، برق و شهرداری می توانیم شاهد تکمیل و بهره برداری این طرح باشیم .

وی هزینه حفاری و انشعابات این طرح را  ۲۵ میلیون تومان  اعلام کرد که در صورت تامین اعتبار این طرح در هفته دولت امسال افتتاح و بهره برداری می رسد.

مدیر آموزش و پرورش قائمشهر به دبستان پسرانه هردرود اشاره ای کرد و ادامه داد : تاکنون برای این طرح  ۳۵۰ میلیون تومان تخصیص داده شد اما برای تکمیل این طرح نیازمند ۶ میلیارد تومان اعتبار هستیم.

وی در خصوص دبیرستان ۶ کلاسه خطیرکلا گفت: برای این طرح پنج میلیارد تومان اعتبار نیاز است تا به بهره بردای برسد.

رئیس اداره کتابخانه شهرستان قائمشهر اعتبار این نهاد را در کمیته برنامه ریزی  ۴۰۰ میلیون تومان اعلام کرد که تاکنون  ۶۵ درصد تخصیص پیدا کرده است.

مونیکا زارعی در خصوص سالن آمفی تئاتر این کتابخانه گفت :  هم اکنون  پرده نمایش این سالن  خریداری شده است که با انتخاب پیمانکار ساخت و عملیات پایانی این طرح انجام می شود .

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائمشهر در این جلسه اعتبارات حوادثی و ملی را حدود ۲۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعلام کرد که ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون مصوب شد.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار