انتقاد فرماندار قائمشهر از اداره کل راهداری در پروژه سوخته‌کلا\

انتقاد فرماندار قائمشهر از اداره کل راهداری در پروژه سوخته‌کلا

  • کد خبر: 2111103260
  • چاپ
  • انتشار: 06 تیر 1402 - 21:34

فرماندار قائمشهر در جلسه شورای اداری گفت: پروژه غیر همسطح سوخته‌کلا در اقدامات اولیه مانده است و این انتقادی بر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است .

 

به گزارش استناد نیوز از قائمشهر، جواد مولایی قرا فرماندار قائمشهر در جلسه شورای اداری  با انتقاد از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای به دلیل به سرانجام نرسیدن تقاطع غیرهمسطح سوخته کلا این شهرستان، گفت: این پروژه گذر تردد بیش از 30 روستا به این شهرستان است که با توجه به پیگیری های مستمر اما همچنان به سرانجام نرسیده است.

 وی خاطر نشان کرد: برای پروژه تقاطع غیرهمسطح سوخته کلا تاکنون پیگیری‌های زیادی به عمل آورده ایم و حتی پیمانکار این طرح هم عوض شد اما پیشرفتی نداشته است.

مولایی قرا، گفت: باوجود تماسی که با معاون وزیر راه و مدیر کل داشته‌ایم اما تاکنون هنوز این پروژه به سرانجام نرسیده است.

وی با اعلام اینکه این تقاطع گذر تردد بیش از 30 روستا است و به دلیل نبود آسفالت در این مسیر اهالی آن منطقه رنج می برند، تصریح کرد : آیا خاک شایسته اهالی آن منطقه است؟ از مدیر کل راهداری می خواهم تا برای سرعت بخشی در اجرای این پروژه به قائمشهر بیایند تا شاهد پیشرفت فیزیکی در این طرح باشیم چرا که تاکنون در این شهرستان اقدامات عمرانی زیادی صورت گرفته است.

فرماندار قائمشهر با بیان اینکه باید تمام تلاشمان را برای به سرانجام رساندن این پروژه به کارگیری کنیم تا دیگر شرمنده اهالی آن منطقه نباشیم، افزود: در این پروژه حتی اقدامات اولیه به سرانجام نرسیده است.

مولایی در خصوص سهمیه قیر به روستاها، گفت: به منظور آسفالت در روستاهای سطح این شهرستان 11 میلیارد تومان قیر در اختیار روستاها قرار داده ایم . همچنین روستائیان هم در این موضوع برای عمران و آبادانی  12 میلیارد تومان کمک کرده اند.

وی در ادامه با اشاره به آسفالت برخی از مدارس روستایی این شهرستان، گفت: به منظور آسفالت مدارس روستایی تاکنون 6 میلیارد تومان هزینه شد تا دانش آموزان در تردد دچار مشکل نشوند همچنین طی صحبتی که با شهردار قائمشهر و شورای شهر داشته ایم بنا شد تا با همکاری آنان از سهمیه قیر رایگان برای آسفالت مدارس هم استفاده شود.

فرماندار قائمشهر در ادامه با اعلام اینکه هیچ مدیری حق لابی گری برای بدست آوردن امتیاز ندارد، بیان کرد: تا زمانی که عهده دار این پست در این شهرستان هستم این اجازه را به کسی نخواهم داد چرا که ما خادمین مردم برای خدمت رسانی هستیم بنابراین باید برای خدمت رسانی به این قشر، انقلابی عمل کنیم.

مولایی خاطر نشان کرد: امیدوارم مسئولینی که به عنوان کابینه دولت در این شهرستان پست و مقامی دارند تمام هم و غم خود را برای خدمت رسانی به مردم بگذارند تا کارها به صورت مستمر و عزتمندانه پیش برود.

وی با اعلام اینکه هیچگاه نباید احساس کنیم که از مردم بالاتر هستیم و تنها معیار ما باید خدمت رسانی برای رضای خدا باشد، گفت: شان و شخصیت مردم این شهرستان بسیار بالا است و ملاک همه ما برای خدمت رسانی هم باید رضای خدا باشد تا بتوانیم رضایت ایزد منان و شهروندان را کسب کنیم.

فرماندار قائمشهر در پایان با اشاره به اینکه امسال با کمک مجموعه دولت، استاندار، نمایندگان و امام جمعه این شهرستان رتبه های برتری را کسب کرده ایم، گفت: این شهرستان در کمپ نوروزی از بین 6 هزار کمپ در کشور رتبه نخست را کسب کرد همچنین توانسته ایم رتبه اول اعتبارات استانی را به خود اختصاص دهیم.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار