برنامه هفتم توسعه ضد کارگری است\
  • رئیس کانون بازنشستگان مازندران؛

برنامه هفتم توسعه ضد کارگری است

  • کد خبر: 2111103299
  • چاپ
  • انتشار: 23 تیر 1402 - 20:58

به مناسبت روز مباهله حضرت محمد (ص) و روز خانواده و تکریم بازنشستگان، مراسم باشکوهی توسط کانون بازنشستگان و اداره کل تأمین اجتماعی استان مازندران در محل سالن همایش های شهرداری قائمشهر برگزار شد که با استقبال پرشور خانواده ها و بازنشستگان این شهرستان همراه شد.

 به گزارش استناد نیوز، رئیس کانون بازنشستگان استان مازندران شامگاه جمعه در جشن کارگران بازنشسته و مستمری بگیران تامین اجتماعی که در سالن اجتماعات شهرداری قائمشهر برگزار شد، گفت: از افرادی که در برگزاری این جشن صادقانه تلاش کرده اند تقدیر و تشکر می کنم.

نصرالله دریابیگی افزود: جشن کارگران بازنشسته و مستمری بگیران تامین اجتماعی به منظور تجلیل از زحمات عزیزانی است که صادقانه بیش از ۳۰ سال از عمر خود را در این کشور صرف خدمت و کار و تلاش کرده اند.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران خاطر نشان کرد: بازنشسته ها افرادی هستند که صادقانه، مدبرانه، مظلومانه در این کشور کار و تلاش کردند بنابراین این افراد مستحق تکریم واقعی هستند.

دریابیگی با اعلام اینکه توجه به بازنشستگان باید نهادینه شود، گفت: بی توجهی به کارگر بی توجهی به کار، تولید و اشتغال است.

رئیس کانون بازنشستگان استان مازندران به پاره ای از مشکلات کارگران و بازنشستگان اشاره ای  کرد و افزود: حقوق و مزایای سال گذشته و امسال مورد تأیید ما نیست و مشکلات معیشتی و درمانی همچنان گریبانگیر کارگران و بازنشستگان است.

دریابیگی در پایان با اشاره به اینکه مخالف بندهای مختلف برنامه توسعه هفتم هستیم، گفت: برنامه هفتم که توسط دولت ارائه شد،  ضد کارگری است و دولت نباید دست در جیب ما کند چرا که بعد از خدا امید ما به دولت است و باید حمایت کند، همچنین نمایندگان ما در مجلس شورای اسلامی باید عنایت بیشتری به ما داشته باشند.

در پایان این مراسم به کارگران بازنشسته شاخه گل اهداء شد و همچنین به قید قرعه به حاضرین در جشن جوایزی اهداء گردید.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار