برگزاری برنامه فرهنگی و مذهبی در ایام محرم و صفر توسط هئیت مذهبی علقمه مازندران در سوادکوه\

برگزاری برنامه فرهنگی و مذهبی در ایام محرم و صفر توسط هئیت مذهبی علقمه مازندران در سوادکوه

  • کد خبر: 2111103310
  • چاپ
  • انتشار: 28 تیر 1402 - 11:43

رئیس هئیت مذهبی علقمه مازندران در جلسه ایی با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سوادکوه وسوادکوه شمالی :  از برگزاری برنامه فرهنگی و مذهبی توسط این هیأت در ایام محرم و صفر خبر داد.

به گزارش استنادنیوز ، باقر رزاق‌زاده رئیس 

هیات مذهبی وفرهنگی علقمه مازندران گفت : به یاری خدا و نگاه شهدا از ابتدای ماه محرم عطر افشانی مزار شهدا، اجرای برنامه پنجشنبه‌های شهدایی و شبهای روایتگری در بخش رسانه و پخش زنده رسانه های مجازی به همراه سخنرانی،مداحی، روضه خوانی و روایتگری بر مزار و در منازل شهدا در این ایام برگزار خواهیم کرد و همچون سنوات گذشته با همکاری اصحاب رسانه در سطح استان اجرا خواهیم داشت.

مسئول تشکل های مذهبی، دینی وقرآنی ستاد امربه معروف ونهی ازمنکر مازندران افزود: برپایی موکب صلواتی ، برنامه رادیو علقمه،مسابقات پیامکی،اجرای روضه‌های خانگی، اجرای دلنوشته گویی بصورت تصویری، مراسم‌های دسته روی در ماه‌های محرم و روز اربعین ، عزاداری در دو ماه محرم و صفر را از مهمترین برنامه این هئیت است.

 وی خاطرنشان کرد:طبق سنوات هر ساله ابتدای ماه محرم با جلساتی که با ستاد برگزاری مراسم‌ هئیت انجام دادیم مقرر گردید این برنامه‌ها طبق زمان بندی در ماه محرم در کنار دیگر هئیت‌های مذهبی انجام شود.

رزاق‌زاده یادآور شد : هئیت ما سال گذشته در چندین طرح‌ مصوّب شهرستانی قرار گرفت و امسالم چندین پیشنهاد همکاری در ماه محرم و صفر از سایر شهرها به ما داده شد و با تمام ظرفیتهایی که داریم در کنار دیگر برنامه‌های هیئت این برنامه‌ها را برگزار خواهیم کرد.

 وی در پایان افزود: بیشترین برنامه های ما در شهرهای زیرآب، قائمشهر،بهنمیر،شیرگاه،ساری،بابل،

پلسفیدو بابلسر خواهد بود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار