خبرنگاران افسران جنگ نرم هستند\
  • فرمانده سپاه قائمشهر؛

خبرنگاران افسران جنگ نرم هستند

  • کد خبر: 2111103342
  • چاپ
  • انتشار: 16 مرداد 1402 - 15:24

سرهنگ محمدباقر قزلباش فرمانده سپاه قائمشهر در نشست خبری با خبرنگاران این شهرستان گفت خبرنگاران ظرفیت‌های شهرستان را شناسایی و به مردم معرفی کنند 

خبرنگار : مونا معینی 

به گزارش استناد نیوز از قائمشهر ، سرهنگ محمدباقر قزلباش در نشست با اصحاب رسانه با بیان اینکه ۱۷ مردادماه روز خبرنگار نامگذاری شد تا قدردان این قشر باشیم ، افزود: خبرنگاران به عنوان یک پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند .

وی افزود : خبرنگاران در همه صحنه‌ها حضوری پر رنگ دارند آنان باعث دیده شدن دیگران می شوند اما خودشان دیده نمی‌شوند .

فرمانده سپاه قائمشهر با اعلام اینکه خبرنگاران در جنگ سخت کار پشتیبانی رسانه ای را داشته‌اند اما امروز در خط مقدم جنگ مقابله با دشمن قرار دارند، افزود: خبرنگاران افسران جنگ نرم هستند که با تلاش خود توطئه های دشمن را نقش برآب می کنند .

سرهنگ قزلباش با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در خصوص جنگ ترکیبی گفت: جهاد تبیین بهترین راه مقابله با جنگ ترکیبی است که باید تلاش کنیم.

وی با اعلام اینکه امروزه خبرنگاران به نسبت گذشته با کار سخت‌تری مواجه هستند، افزود: آگاهی بخشی به جامعه مهم‌ترین وظیفه خبرنگاران است و شما باید پای درد و دل‌های مردم بنشینید و مشکلات آنان را به گوش مسئولین برسانید .

فرمانده سپاه قائمشهر از اصحاب رسانه قائمشهر خواست تا ظرفیت‌های شهر را شناسایی و به مردم معرفی کنند و گفت: اگر ظرفیت‌های شهرستان به درستی معرفی نشود دشمن سوءاستفاده خواهد کرد و به شکل دیگری ظرفیت‌ها را به سمع و بصر مردم خواهد رساند بنابراین در این زمینه باید تلاش کرد.

سرهنگ قزلباش در پایان از اصحاب رسانه این شهرستان خواست تا مشکلات مردم ، آسیب‌ها و غیره در این شهرستان را با کار گروهی بررسی کنند تا مشکلات به زودی حل و مرتفع شود .



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار