روز شدن پرداخت مطالبات موسسات طرف قرارداد با بیمه سلامت مازندران\

روز شدن پرداخت مطالبات موسسات طرف قرارداد با بیمه سلامت مازندران

  • کد خبر: 2111103549
  • چاپ
  • انتشار: 12 مهر 1402 - 15:08

سرپرست اداره کل بیمه سلامت مازندران در دیدار با فرماندار گلوگاه گفت: بیمه سلامت استان در سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۷ هزار میلیارد ریال بابت هزینه درمان بیمه شدگان به موسسات درمانی طرف قرارداد استان پرداخت کرده است.

به گزارش استناد نیوز، دکتر حسین جلاهی افزود: بیش از ۱۷ هزار نفر از جمعیت شهرستان گلوگاه زیر پوشش بیمه سلامت هستند که ۷۷ درصد از این جمعیت را بیمه شدگان روستایی تشکیل می‌دهند.

او با اعلام پرداخت به روز مطالبات موسسات درمانی طرف قرارداد گفت: سازمان بیمه سلامت برنامه‌های بسیار مهمی را در عرصه سلامت کشور دردست اجرا و اقدام دارد.

دکتر جلاهی به نسخه نویسی الکترونیک اشاره کرد و ادامه داد: این طرح در راستای پیاده‌سازی دولت الکترونیک به بهترین نحو در این سازمان در حال اجرا است.

سرپرست اداره کل بیمه سلامت مازندران تشکیل صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج در دولت سیزدهم را به عنوان یکی از بهترین اقدامات دولت برشمرد.

او به طرح جوانی جمعیت و حمایت‌های بیمه سلامت از زوجین نابارور اشاره کرد و گفت: در این طرح هر فرد می‌تواند تا سه بار در سال انواع خدمات درمانی نازایی را دریافت کند.

دکتر جلاهی با بیان اقدامات حمایتی بیمه سلامت در بخش دارویار افزود: در راستای پوشش بیمه‌ای آحاد جامعه نیز پنج دهک نخست به صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند و اینکه هیچ ایرانی بدون بیمه وجود ندارد و تمامی این‌ها بخشی از دستاورد‌های دولت سیزدهم در عرصه سلامت مردم است.

در پایان این مراسم از زحمات دکتر محمدرضا عادل مشهدسری تقدیر و دکتر سید ضیاءالدین دژکام به عنوان سرپرست جدید بیمه سلامت شهرستان گلوگاه منصوب شد. منبع / صدا و سیما



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار