اتمام طرح های نیمه تمام رویکرد جهادی دولت سیزدهم است\
  • استاندار مازندران؛

اتمام طرح های نیمه تمام رویکرد جهادی دولت سیزدهم است

  • کد خبر: 2111103565
  • چاپ
  • انتشار: 17 مهر 1402 - 12:34

استاندار مازندران اتمام پروژه‌های نیمه تمام را از رویکرد‌های مهم دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: این مهم در مرکز استان نیز محقق می‌شود.

به گزارش روز دوشنبه استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی، سید محمود حسینی‌پور در بازدید از روند ساخت پروژه‌های نیمه تمام پل کابلی ساری و پل فرح آباد گفت: طرح «پل تا پل» که در مرکز استان از پل کابلی در شرق رودخانه تجن، مسیری را در غرب رودخانه تجن به پل زغالچال وصل خواهد کرد از سال ۸۸ آغاز شد، اما متاسفانه به دلیل مشکلات موجود هنوز به بهره‌برداری نرسیده است.

وی با بیان اینکه این پروژه از مطالبات جدی مردم این منطقه است، افزود: بنا به گزارش فرماندار و شهرداری ساری نیمی از این پروژه تملک شده است و قرار است شهرداری ساری فاز نخست این پروژه را تا ۲۲ بهمن مورد بهره‌برداری قرار دهد.

استاندار مازندران به اقدامات شهردار مرکز استان در پیگیری مصوبات و‌پروژه‌ها اشاره کرد و افزود: باید تلاش کنیم تا مرکز استان را از این شرایط خارج و در شأن مرکزنشینان تغییر دهیم.

حسینی‌پور، اتمام پروژه‌های نیمه تمام را از رویکرد‌های مهم دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: این مهم در مرکز استان نیز محقق می‌شود.

وی به ظرفیت گردشگری رودخانه تجن در مرکز استان اشاره کرد و گفت: استفاده از توان سرمایه‌گذاران برای توسعه گردشگری ضروری است.

استاندار مازندران به احیای بافت فرسوده در مرکز استان اشاره کرد و افزود: مشوق‌های خوبی برای احیای بافت‌های فرسوده پیش‌بینی شده است که البته شهرداری ساری نیز اقدامات خوبی را در این زمینه انجام داده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار