همت و جزم تولیدکنندگان مازندران در رشد اقتصادی\

همت و جزم تولیدکنندگان مازندران در رشد اقتصادی

  • کد خبر: 2111103584
  • چاپ
  • انتشار: 20 مهر 1402 - 15:10

مدیر کل صنعت ، معدن و تجارت استان مازندران گفت: فعالیت تولید کنندگان استان که در رشد اقتصادی استان تاثیر بسزایی داشته است، قابل تقدیر می باشد.

به گزارش روز پنج شنبه استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی؛ نادعلی کهنسال مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مازندران در همایش تجلیل از واحدهای برتر حامی حقوق مصرف کنندگان با اعلام این مطلب گفت:علیرغم تمامی مشکلات موجود و تحریم های ظالمانه کشورهای استکباری برعلیه کشورمان شاهد فعالیت شبانه روزی و دغدغه مند تولید کنندگان استان مازندران هستیم که این مهم جای تقدیر دارد.

او با اشاره به اینکه وظیفه داریم از این واحدهای تولیدی حمایت و تقدیر خود را اعلام نمائیم، تصریح کرد: هر ساله مراسمی را تحت عنوان تجلیل از واحدهای برتر حامی حقوق مصرف کنندگان برگزار می کنیم که مراسم امسال نیز پس از فراخوان هایی که از قبل اطلاع رسانی شد برگزار شده است.

وی افزود: پس از اعلام واحدهای تولیدی متعدد و ارزیابی های صورت گرفته 16 واحد برتر حامی حقوق مصرف کننده، تعیین شده اند.

مدیرکل صمت مازندران در پایان خاطر نشان ساخت: شاخصه های اصلی در روند انتخاب این واحدها، شاخصه قیمت، کیفیت، خدمات پس از فروش، رضایتمندی مشتریان و مصرف کنندگان بوده است.

یادآور می شود مراسم تجلیل از واحدهای برتر حامی حقوق مصرف کنندگان با حضور دکتر فرهید زاده رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، دکتر حسینی پور استاندار مازندران، مدیران کل دستگاه های اجرایی استان، روسای اتاق های اصناف استان و تولیدکنندگان صورت گرفته است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار