۴۰ دانش آموز سیمرغی به مناطق عملیاتی اعزام شدند\

۴۰ دانش آموز سیمرغی به مناطق عملیاتی اعزام شدند

  • کد خبر: 2111103696
  • چاپ
  • انتشار: 20 آبان 1402 - 10:04

۴۰ دانش آموز دختر سیمرغی روز شنبه طی آئینی با حضور فرماندار سیمرغ و مسئولین شهرستانی به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند .

به گزارش استناد نیوز ، این تعداد دانش آموز در آئین اردویی،  از محل آموزش و پرورش این شهرستان به مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در جنوب کشور اعزام شدند.

لهراسب رحمتی بهمنانی فرماندار سیمرغ در این آیین، گفت : راهیان نور به عنوان یکی از برنامه‌های مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی، فضای بسیار خوبی دارد و دانش آموزان از نزدیک با اقدامات رزمندگان و شهدا در دفاع مقدس برای حفظ میهن اسلامی آشنا می شوند.

وی اظهار داشت: اردوهای راهیان نور مهم‌ترین بستر توسعه فرهنگ ایثار و شهادت است، قدم نهادن در مسیر تربیتی شهدا والگو گرفتن از آنان برای تربیت دانش‌آموزان بیشترین تاثیر اخلاقی و تربیتی را دارد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان در این آیین گفت: راهیان نور یکی از بزرگترین و موفق‌ترین برنامه‌های فرهنگی کشور به شمار می‌رود که با رویکرد ارزشی و انقلابی انجام می‌شود و سبب ترویج ارزش‌ها در بین دانش آموزان خواهد شد و انشالله در اعزام بعدی دانش آموزان پسر شهرستان عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور میشوند.

 رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نیز در این آیین بیان کرد: امنیت، آسایش و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خون شهداست و از مهمترین شیوه ها و راه های جهاد تبیین است.

در این آیین مسئولین سپاه، آموزش و پرورش، بنیاد شهید، کتابخانه، کانون پرورش فکری شهرستان حضور و مشارکت داشتند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار