مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز در بابل به بهره برداری رسید\

مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز در بابل به بهره برداری رسید

  • کد خبر: 2111103698
  • چاپ
  • انتشار: 20 آبان 1402 - 11:50

یک باب مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز امروز شنبه با حضور مهدی استادیان ساروی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، حجت السلام والمسلمین روحانی امام جمعه بابل، سردار سعادتی نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولین شهرستانی و استانی به بهره برداری رسید.

به گزارش استناد نیوز و به نقل از روابط عمومی.مهدی استادیان ساروی مدیرکل نوسازی مدارس استان در این آئین، اظهار داشت: این واحد آموزشی با زیر بنای ۱۴۵۰ متر مربع و با ۱۲کلاس درس توسط خیر مدرسه ساز زین العابدین آبادیان ساخته و توسط اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیزمدارس استان از نظر آموزشی تجهیز شد.

وی با تقدیر از خیران مدرسه ساز گفت: ۵۹ کلاس درس در قالب ۱۱ باب مدرسه با مشارکت خیران مدرسه سازدر سال جاری ساخته شده است.

ایشان با اشاره به رویکرد مشارکت خیران مدرسه ساز و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس مازندران برای ساخت مدرسه افزود: هر خیری که برای ساخت مدرسه قدم بردارد این نهاد با وی مشارکت می کند.

استادیان در پایان با اشاره به اینکه استان مازندران درسالهای اخیر به همت خیران در بحث فضاهای آموزشی کارهای قابل توجه ای انجام داده اما همچنان نیازمند ایجاد فضاهای بیشتری را می طلبد، گفت که مجمع خیرین شهرستانها باید در جذب خیرین ما را همیاری کنند.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار