استاندار مازندران و رئیس سازمان سینمایی کشور تفاهمنامه همکاری امضا کردند\

استاندار مازندران و رئیس سازمان سینمایی کشور تفاهمنامه همکاری امضا کردند

  • کد خبر: 2111103829
  • چاپ
  • انتشار: 13 دی 1402 - 13:07

تفاهمنامه سینمایی ۱۰ ماده ای با هدف حمایت از تولید فیلم و تجهیز دفتر سینمایی بین استانداری و سازمان سینمایی کشور امضا شد.

به گزارش روز چهارشنبه استناد نیوز ، تفاهمنامه ۱۰ ماده‌ای با هدف حمایت از تولید فیلم پیش از ظهر چهارشنبه بین استانداری مازندران و سازمان سینمایی کشور امضا شد.

این تفاهمنامه سینمایی در ۱۰ ماده با هدف حمایت از تولید فیلم، فیلم کوتاه و کمک به انجمن‌ها و تجهیز دفتر سینمایی استان انجام شد و در نهایت تفاهم نامه همکاری استانداری مازندران با سازمان سینمایی کشور توسط استاندار مازندران و رئیس سازمان سینمایی کشور به امضا رسید.

گفتنی است این تفاهم‌نامه به منظور توسعه زیرساخت‌های سینمایی فی مابین رئیس سازمان سینمایی کشور و استاندار مازندران منعقد و طرفین متعهد به انجام تعهدات خود شدند.

از برنامه‌های مهم رئیس سازمان سینمایی کشور در این سفر، نشست با هنرمندان و فعالان سینمایی مازندران، نشست با مدیر کل، معاون، رئیس گروه و همکاران سینمایی، بازدید از انجمن سینمای جوانان، دیدار با اهالی انجمن و بازدید از تالار مرکزی، سینما آزادی و هنر و تجربه بابل از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه معاون وزیر به استان مازندران است.

ادای احترام به شهدا، دیدار با استاندار، بازدید از انجمن سینمای جوانان، دیدار با اهالی انجمن، بازدید از تالار مرکزی، سینما آزادی و هنر و تجربه بابل و دیدار با هنرمندان عرصه سینما در استان از دیگر برنامه‌های رئیس سازمان سینمایی کشور به مازندران است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار