بیش از ۱۳ هزار مددجوی مازندرانی از خدمات مشاوره بهره مند شدند\

بیش از ۱۳ هزار مددجوی مازندرانی از خدمات مشاوره بهره مند شدند

  • کد خبر: 2111103937
  • چاپ
  • انتشار: 09 بهمن 1402 - 11:05

معاون فرهنگی کمیته امداد استان مازندران از ارائه سیزده هزار و۵۸۴ مورد خدمات مشاوره و راهنمایی فردی و گروهی به مددجویان تحت حمایت در ۹ماهه سال جاری خبر داد.


به گزارش استناد نیوز، اسماعیل آرامجان موضوعات خدمات مشاوره و راهنمایی فردی و گروهی را بهبود روابط والدین و فرزندان، شیوه های تربیتی و فرزند پروری، آشنایی زوجین با مهارت های زندگی در راستای تحکیم بنیان خانواده، پیشرفت تحصیلی و مشاوره دانش آموزان پشت کنکور، مشاوره شغلی متناسب با نیاز جامعه و توانایی فردی، کاهش اختلالات اضطرابی و استرس و... در جامعه هدف برشمرد.
وی با بیان اینکه خدمات مشاوره در کمیته امداد مکمل سایر خدمات حمایتی است افزود:۷۱۴۴ مددجو از خدمات مشاوره و راهنمایی فردی ، ۶۱۸۳ مددجو نیز از مشاوره و راهنمایی گروهی ، ۲۵۷نفر از خدمات روان درمانی بهره مند شدند که از این تعداد ۸۱۸ نوعروس و داماد از خدمات مشاوره پیش از ازدواج ،۱۸۹ نفر از زنان سرپرست خانوار و مطلقه با بهره مندی از خدمات مشاوره اقدام به ازدواج مجدد نموده اند؛ همچنین ۱۲ نفر از افراد مشاوره شده در جهت درمان اعتیاد بهبود یافته اند وبه ۴۳۱ خانواده سرپرست زندانی نیز خدمات مشاوره ای ارائه شده است .
آرامجان بیان داشت :تاکنون به ۱۸ نفر از مددجویان دارای شرایط حاد مبلغ ۲۵۳ میلیون تومان بصورت بلا عوض در جهت کاهش مشکلات مالی،معیشتی و فرهنگی مساعدت شده است.
معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران تصریح کرد: ارتقاء سطح سلامت روان ، کاهش آسیب های روحی و روانی، افزایش تاب آوری، تحکیم بنیان خانواده، ارتقاء سطح فکری و فرهنگی از اهداف برگزاری خدمات مشاوره و راهنمایی فردی و گروهی بوده است.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار