۳۵۰ میلیارد ریال صرف ۲۴ طرح دهه فجر سیمرغ شد\

۳۵۰ میلیارد ریال صرف ۲۴ طرح دهه فجر سیمرغ شد

  • کد خبر: 2111103963
  • چاپ
  • انتشار: 14 بهمن 1402 - 09:24

 در دهه فجر امسال حدود ۲۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال در شهرستان سیمرغ افتتاح و به بهره برداری می رسد.

به گزارش استناد نیوز، فرماندار سیمرغ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از همه مردم این شهرستان جهت حضور پرشور و باشکوه در برنامه های فرهنگی و اجتماعی و همچنین راهپیمایی یوم الله 22 بهمن دعوت بعمل آورد.

لهراسب رحمتی بهمنانی افزود: ما شاهد هستیم که در جهان و بخصوص منطقه خاورمیانه انقلاب های زیادی به وقوع پیوست که اکثر این انقلابها به سرانجام نرسیدند یا اینکه از اهداف اولیه خود دور شدند ولی ما با افتخار می بینیم که انقلاب اسلامی ایران بعد از چهل و پنج سال توانمند تر و قدرتمند تر شده که این نشانه رهبری خردمندانه حضرت امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب در شکل گیری انقلاب و رهبری مقتدرانه مقام معظم رهبری در تداوم انقلاب و حضور گسترده آحاد مردم در همه صحنه ها بوده است.

رحمتی بهمنانی خاطر نشان کردند: در دهه فجر امسال حدود ۲۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد ریال در این شهرستان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

نماینده عالی دولت در شهرستان سیمرغ با اشاره به اینکه رای مردم حق آنها برای تعیین سرنوشت خودشان است و حضور پرشور مردم در انتخابات ۱۴۰۲ نمایانگر اقتدار نظام جهوری اسلامی است، گفت: یازدهم اسفند سال ۱۴۰۲ بار دیگر شاهد حضور پر شور مردم در انتخابات خواهیم بود.

وی تاکید کرد: مردم برای پیگیری مطالبات قانونی خود آگاهانه در انتخابات باید حضوری پر شور داشته باشند و ما امروز هم نیازمند حضور آگاهانه مردم در تمامی عرصه ها به ویژه انتخابات هستیم زیرا که این انقلاب برای مردم بوده است تا با وحدت و همدلی زیر پرچم مقتدر جمهوری اسلامی باشیم.

رحمتی بهمنانی افزود: تبلور جمهوریت در برگزاری انتخابات سالم است و امروز مردم با برگزاری انتخاباتی سالم بر سرنوشت خود حاکم هستند و در طی سالیان گذشته هر رایی که در انتخابات به صندوق ریخته شده، همان رای قرائت و اعلام شده که این امر نشان از برگزاری انتخابات سالم دارد.

فرماندار شهرستان سیمرغ خاطر نشان شد:  دشمنان کشور سعی کردند با برنامه های فراوان از جمله تحریم های حداکثری و ایجاد نارضایتی، مردم را از نظام روی گردان کنند، اما صبوری مردم بصیر ما نقشه های آنها را نقش بر آب کرد و تحریم های حداکثری آنها را به نتیجه دلخواه نرساند.

رحمتی بهمنانی در پایان تاکید کرد: همه ی ما امروز موظف به خدمت رسانی به مردم هستیم و نباید وقفه ای در خدمت رسانی داشته باشیم تا امانت سنگین مسئولیت را به سر منزل مقصود برسانیم.

منبع / روابط عمومی فرمانداری



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار