راه روستایی چپی به آهنگرکلابیشه سر با اعتباری باِلغ بر ۱۷ میلیارد ریال آسفالت شد\

راه روستایی چپی به آهنگرکلابیشه سر با اعتباری باِلغ بر ۱۷ میلیارد ریال آسفالت شد

  • کد خبر: 2111103977
  • چاپ
  • انتشار: 16 بهمن 1402 - 20:04

در پنجمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر و در روز دوشنبه روکش آسفالت راه روستایی چپی به آهنگرکلابیشه سر با حضور فرماندار قائمشهر و معاون عمرانی ایشان، بخشدار مرکزی، رئیس راهداری قائمشهر، دهیاری و شوراهای روستای چپی و آهنگرکلابیشه سر افتتاح شد .

به گزارش استناد نیوز، دهیار روستای چپی از شهرستان قائمشهر در گفت‌وگو با خبرنگاران طول مسیر آهنگرکلای بیشه سر تا چپی را پنج کیلومتر اعلام کرد و گفت : در نیمه دوم دهه ۷۰؛ زیرسازی و آسفالت راه روستایی آهنگرکلابیشه سر به چپی به طول پنج کیلومتر با خودیاری مردم انجام شد.

علی اکبر علیزاده با اعلام اینکه  بعد از گذشت بیش از ۲۰ سال وضعیت آسفالت معابر و راه روستایی به گونه ای شد که مجددا نیاز بود تا نسبت به آسفالت راه روستایی آهنگرکلابیشه سر به چپی اقدام شود، افزود : در این راستا پیگیری های از سوی دهیاری در سال ۹۶ صورت گرفت.

وی با بیان اینکه در طی این سالها این طرح در کمیته برنامه ریزی مطرح شد اما به سرانجام نرسید، گفت که  اما در زمان مولایی قرا فرماندار این شهرستان عملیات اجرایی آسفالت این مسیر در دستور قرار گرفت.

دهیار روستای چپی قائمشهر از فرماندار قائمشهر، معاون عمرانی ایشان ، بخشدار مرکزی و رئیس راهداری این شهرستان به دلیل آسفالت راه روستایی آهنگرکلابیشه سر به چپی که دلسوزانه پای کار آمدند تقدیر و تشکر کرد .

 علیزاده گفت که فاز اول روکش آسفالت راه روستایی چپی به آهنگرکلابیشه سر با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال به بهره برداری رسید .

دهیار روستای چپی قائمشهر در پایان با اشاره به اینکه فاز دوم آسفالت راه روستای آهنگرکلابیشه سر به چپی به طول یک کیلومتر در دستور قرار گرفت، گفت که برای این طرح پیمانکار انتخاب شد که با تامین قیر عملیات اجرایی این طرح هم به زودی آغاز می شود.



telegramestenadnews

نظر دادن

1990862 531 27181

instagram estenad

telegram estenad

فرم جذب خبرنگار استنادنیوز

 

آخرین اخبار